Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

[c++] irrlicht | IGUIStaticText

Ostatnio zmodyfikowano 2013-05-28 19:29
Autor Wiadomość
megatron
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2013-05-28 18:17:23
i nic to nie dało...

#@#EDIT#@#
kompiluje się

#@#EDIT_2#@#
musiałem powyłączać jeszcze kilka ustawień i kompiluje się dalej [żeby zadziałało]

#@#EDIT_3#@#
ehhh... nic nie dała nowa dll'ka :/ jakieś inne pomysły???

działa!!!
a to jak by ktoś miał z tym problem:
C/C++
wchar_t tmp[ 10 ];
int wood;
IGUIStaticText * fpstext = guienv->addStaticText( L"", rect < s32 >( 400, 14, 570, 123 ), true, tmp );
/// i w pętli poniżej
_snwprintf( tmp, 10, L"Wood: %d", wood );
fpstext->setText( tmp );
P-84199
maly
» 2013-05-28 19:29:26
IGUIStaticText *text = env->addStaticText(L"",...
text->setText(...
To musi działać.
Zobacz do przykładu Meshviewer i przyjrzyj się jak zmajstrowany jest fpstext.
P-84222
1 « 2 »
Poprzednia strona Strona 2 z 2