[c++] irrlicht | IGUIStaticText
Ostatnio zmodyfikowano 2013-05-28 19:29
megatron Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2013-05-28 18:17:23 i nic to nie dało... #@#EDIT#@# kompiluje się #@#EDIT_2#@# musiałem powyłączać jeszcze kilka ustawień i kompiluje się dalej [żeby zadziałało] #@#EDIT_3#@# ehhh... nic nie dała nowa dll'ka :/ jakieś inne pomysły??? działa!!! a to jak by ktoś miał z tym problem: wchar_t tmp[ 10 ]; int wood; IGUIStaticText * fpstext = guienv->addStaticText( L"", rect < s32 >( 400, 14, 570, 123 ), true, tmp );
_snwprintf( tmp, 10, L"Wood: %d", wood ); fpstext->setText( tmp );
|
|
maly |
» 2013-05-28 19:29:26 IGUIStaticText *text = env->addStaticText(L"",...
text->setText(...
To musi działać.
Zobacz do przykładu Meshviewer i przyjrzyj się jak zmajstrowany jest fpstext. |
|
1 « 2 » |