[SFML] Ruch po orbicie
Ostatnio zmodyfikowano 2013-05-31 18:01
usmiech |
» 2013-05-30 20:57:50 Niezle, tylko czemu tak dlugo ? :) |
|
Monika90 |
» 2013-05-31 14:01:32 Niezle, tylko czemu tak dlugo ? :) |
Długo??? Co masz na myśli? |
|
usmiech |
» 2013-05-31 15:57:37 Tylko kod :), Monika90, juz kiedys napisalem, ze chyle czola I zdania nie zmienilem, jestes swietna w teorii I zazdroszcze :) |
|
kipi999 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2013-05-31 18:01:57 Monika, jesteś wielka! Byłem już w ciemnej << removed >>, a Ty mnie wyciągnęłaś :D Dla zainteresowanych przesyłam swój własny kod, trochę zmodyfikowany bo nie korzystałem ze struktur :) Jeszcze tylko będę musiał dodać kolizje i możliwość zatrzymania programu w każdej chwili, ale z tym powinienem dać sobie radę :) Cg to u mnie stała grawitacji. Jakby ktoś jeszcze pytał, to korzystam z silnika graficznego SFML. for( float i = 0;; i++ ) { dx = x1 - x2; dy = ya1 - y2; r = sqrt(( dx * dx ) +( dy * dy ) ); g = Cg * m1 * m2 /( r * r ); gx = g * dx / r; gy = g * dy / r; vx1 += - gx * dt / m1; vy1 += - gy * dt / m1; vx2 += gx * dt / m2; vy2 += gy * dt / m2; x1 += vx1 * dt; ya1 += vy1 * dt; x2 += vx2 * dt; y2 += vy2 * dt; win.draw( Background ); c1.setPosition( x1, ya1 ); c1.setRadius( r1 ); win.draw( c1 ); c2.setPosition( x2, y2 ); c2.setRadius( r2 ); win.draw( c2 ); cout << x2 << endl << y2 << endl << endl; win.display(); }
|
|
1 « 2 » |