[WinSock] Klient i serwer, a porty komunikacji
Ostatnio zmodyfikowano 2013-05-28 20:16
FearLycan Temat założony przez niniejszego użytkownika |
[WinSock] Klient i serwer, a porty komunikacji » 2013-05-28 20:00:39 Witam. Piszę odnośnie jednego z artykułu http://cpp0x.pl/kursy/Kurs-WinAPI-C++/Zaawansowane/Winsock /371 na temat klienta i serwera. Chciałbym napisać jakiś prosty komunikator w konsoli co dzięki powyższej lekcji udało się. Chciałbym pójść o krok dalej i zrobić coś takiego, że do serwera łączy się kilku klientów, którzy wymieniają informacje miedzy sobą. Serwer odbiera informacje od danego klienta i rozpoznaje do kogo ma być przesłana i robi to. Dwa klienty łączą się z serwerem tylko teraz jak rozpoznać który jest który? |
|
pekfos |
» 2013-05-28 20:09:49 Każdy połączony klient będzie miał własny socket (zwracany przez accept()). |
|
FearLycan Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2013-05-28 20:13:38 hmmm ale żeby klient połączył się z serwerem muszą mieć identyczne sockety. Jeżeli zmienię socket serwera do inny klient się nie połączy już. Dobrze myślę? |
|
pekfos |
» 2013-05-28 20:16:02 |
|
« 1 » |