Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

[WinSock] Klient i serwer, a porty komunikacji

Ostatnio zmodyfikowano 2013-05-28 20:16
Autor Wiadomość
FearLycan
Temat założony przez niniejszego użytkownika
[WinSock] Klient i serwer, a porty komunikacji
» 2013-05-28 20:00:39
Witam. Piszę odnośnie jednego z artykułu http://cpp0x.pl/kursy/Kurs-WinAPI-C++/Zaawansowane/Winsock /371 na temat klienta i serwera. Chciałbym napisać jakiś prosty komunikator w konsoli co dzięki powyższej lekcji udało się. Chciałbym pójść o krok dalej i zrobić coś takiego, że do serwera łączy się kilku klientów, którzy wymieniają informacje miedzy sobą. Serwer odbiera informacje od danego klienta i rozpoznaje do kogo ma być przesłana i robi to. Dwa klienty łączą się z serwerem tylko teraz jak rozpoznać który jest który?
P-84226
pekfos
» 2013-05-28 20:09:49
Każdy połączony klient będzie miał własny socket (zwracany przez accept()).
P-84230
FearLycan
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2013-05-28 20:13:38
hmmm ale żeby klient połączył się z serwerem muszą mieć identyczne sockety. Jeżeli zmienię socket serwera do inny klient się nie połączy już. Dobrze myślę?
P-84231
pekfos
» 2013-05-28 20:16:02
Nie.
» KursyKurs WinSock, C++ kurs
P-84232
« 1 »
  Strona 1 z 1