[Allegro] Odtwarzanie dźwięku bez powtórzeń
Ostatnio zmodyfikowano 2009-06-16 18:35
Saiph Temat założony przez niniejszego użytkownika |
[Allegro] Odtwarzanie dźwięku bez powtórzeń » 2009-06-16 17:47:31 Witam. Poszukuje funkcji/biblioteki która: -Pozwoli mi dokończyć odtwarzanie pliku *.wav, byle to nie była funkcja rest();(z ctime.h) ktora zatrzymuje mi resztę programu. -Bedze działać razem z allegro. Potrzebuje ja do tego: if( mouse_b == 1 ) { play_sample( shot, 255, 127, 1000, 1 ); rest( 300 ); stop_sample( shot ); }
Kłopot w tym ze jak chce zrobić jakiś guzik, i klikam go(już w grze) to muszę odczekać ten czas z rest(); aż skączy się odtwarzać ten dźwięk i dopiero wtedy dzieje się to co ma się dziać po kliknięciu przycisku. Jeśli zna ktoś taka funkcje która by mi pomogła, to bardzo poproszę. |
|
DejaVu |
» 2009-06-16 17:55:25 W momencie kliknięcia powinieneś wysłać sygnał 'włącz dźwięk' i nie czekać na jego odegranie. On powinien odgrywać się w tle. Myślę, że te funkcje, które masz do dyspozycji działają w tle. Pozbądź się rest()'a oraz stop_sample()'a i powinno działać tak jak chcesz. |
|
Saiph Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2009-06-16 18:21:50 No ale jak nie będzie rest() to dźwięk nie będzie miał czasu na odegranie się. A jak dam to bez stop_sample to dźwięk będzie się odtwarzał w nieskonczonosc. |
|
DejaVu |
» 2009-06-16 18:24:34 |
|
Saiph Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2009-06-16 18:35:40 Bardzo Panu dziękuje. I przepraszam za kłopot ale o tym nie wiedziałem. ;p |
|
« 1 » |