Problem z odwróconą mapą kafelkową
Ostatnio zmodyfikowano 2013-06-06 20:28
czosnek17 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2013-06-06 20:28:56 Nareszcie zaczęło działać. To był dobry pomysł, żeby zapakować mapę do pliku. void rysowanie_mapy( int map[][ mpx ], obiekt mapa[][ mpx ] ) { fstream mapa1( "mapak.txt", ios::in ); char bufor[ 70 ]; mapa1.read( bufor, 70 ); int lip = 0; int obp = 0; for( int y = 0; y < mpx; y++ ) { for( int x = 0; x < mpx; x++ ) { if( bufor[ lip ] == '0' ) { map[ x ][ y ] = 0; } if( bufor[ lip ] == '1' ) { map[ x ][ y ] = 1; } lip++; if( map[ x ][ y ] == 0 ) { mapa[ x ][ y ].utexture( 0 ); mapa[ x ][ y ].ckol = 1; } if( map[ x ][ y ] == 1 ) { mapa[ x ][ y ].utexture( 1 ); mapa[ x ][ y ].ckol = 0; } obp++; } } }
Dzięki, zamykam. |
|
1 « 2 » |