Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

[SFML 2.0] Wczytywanie tekstury bez tla

Ostatnio zmodyfikowano 2013-06-08 17:08
Autor Wiadomość
Pestkowiec
Temat założony przez niniejszego użytkownika
[SFML 2.0] Wczytywanie tekstury bez tla
» 2013-06-08 15:42:25
Witam

Po zrobieniu gierki w allegro. Postanowiłem wziąć się za SFML-a, pierwszy napotkany problem to wczytanie tekstury bez tła.

W allegro wystarczyło użyć masked_blit i pomalować nieinteresującą nas część tekstury na różowo. Tutaj niestety nie mogę nigdzie znaleźć na to sposobu
P-85168
polkom21
» 2013-06-08 15:58:50
A tu wystarczy jako teksturę wziąć plik png z przeźroczystym tłem :)
ale znalazłem jeszcze coś takiego:
http:www.sfml-dev.orgdocumentation2.0classsf_1_1Image.php#a2 2f13f8c242a6b38eb73cc176b37ae3 4
P-85169
Pestkowiec
Temat założony przez niniejszego użytkownika
pytanie 2
» 2013-06-08 17:08:27
Może mniej związane z tematem ale nie chce zakładać nowego. Można zablokować możliwość zmieniania wielkości okna przez użytkownika z poziomu programu? Musiałbym sporo się namęczyć w mojej gierce żeby wszystko działało po zwiększeniu i zmniejszaniu 
okienka.

EDIT już wszystko wiem ;)
P-85173
« 1 »
  Strona 1 z 1