[SFML 2.0] Wczytywanie tekstury bez tla
Ostatnio zmodyfikowano 2013-06-08 17:08
Pestkowiec Temat założony przez niniejszego użytkownika |
[SFML 2.0] Wczytywanie tekstury bez tla » 2013-06-08 15:42:25 Witam
Po zrobieniu gierki w allegro. Postanowiłem wziąć się za SFML-a, pierwszy napotkany problem to wczytanie tekstury bez tła.
W allegro wystarczyło użyć masked_blit i pomalować nieinteresującą nas część tekstury na różowo. Tutaj niestety nie mogę nigdzie znaleźć na to sposobu |
|
polkom21 |
» 2013-06-08 15:58:50 |
|
Pestkowiec Temat założony przez niniejszego użytkownika |
pytanie 2 » 2013-06-08 17:08:27 Może mniej związane z tematem ale nie chce zakładać nowego. Można zablokować możliwość zmieniania wielkości okna przez użytkownika z poziomu programu? Musiałbym sporo się namęczyć w mojej gierce żeby wszystko działało po zwiększeniu i zmniejszaniu okienka.
EDIT już wszystko wiem ;) |
|
« 1 » |