jak zadeklarowac duza ilosc zmiennych lub obiektow?
Ostatnio zmodyfikowano 2013-06-18 00:12
Mr.J Temat założony przez niniejszego użytkownika |
jak zadeklarowac duza ilosc zmiennych lub obiektow? » 2013-06-17 23:42:22 Witam, jestem tu nowy na forum i tak jak w temacie zastanawiam sie jak tego dokonac. Oto fragment mojego kodu: std::stringstream tileName;
int main() { std::stringstream tileName; long mapBoard[ BoardX ][ BoardY ]; for( int i = 0; i < BoardX; i++ ) { for( int j = 0; j < BoardY; j++ ) { tileName << "myTileX" << i << "Y" << j; Tile tileName( i, j ); } } myTileX25Y25.set_tile_type(); cout << myTileX25Y25; return 0; }
Stworzylem tablice dwuwymiarowa 256x256 i za pomoca petli chce zadeklarowac duza ilosc obiektow klasy Tile. Czy jest to w ogole dobry pomysl? Musze miec dostep do kazdego kafelka z osobna i jest to jedyna rzecz jaka mi przychodzi do glowy :( |
|
ison |
» 2013-06-17 23:53:20 Nie możesz w ten sposób deklarować zmiennych (tj. tworzyć zmienne o nazwie jaką zawiera stringstream). Od tego masz przecież tablice Tile myTile[ rozmiar1 ][ rozmiar2 ]; |
|
Mr.J Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2013-06-18 00:12:30 Wielkie dzieki, wszystko dziala jak nalezy, nie wiem jak moglem nie wpasc na tak oczywiste rozwiazanie... -.-'' |
|
« 1 » |