jak zadeklarowac duza ilosc zmiennych lub obiektow?
Ostatnio zmodyfikowano 2013-06-18 00:12
Mr.J Temat założony przez niniejszego użytkownika  | 
jak zadeklarowac duza ilosc zmiennych lub obiektow? » 2013-06-17 23:42:22 Witam, jestem tu nowy na forum i tak jak w temacie zastanawiam sie jak tego dokonac. Oto fragment mojego kodu: std::stringstream tileName;
  int main() {          std::stringstream tileName;          long mapBoard[ BoardX ][ BoardY ];          for( int i = 0; i < BoardX; i++ )     {         for( int j = 0; j < BoardY; j++ )         {             tileName << "myTileX" << i << "Y" << j;                          Tile tileName( i, j );                                    }     }     myTileX25Y25.set_tile_type();     cout << myTileX25Y25;          return 0; }
  Stworzylem tablice dwuwymiarowa 256x256 i za pomoca petli chce zadeklarowac duza ilosc obiektow klasy Tile. Czy jest to w ogole dobry pomysl? Musze miec dostep do kazdego kafelka z osobna i jest to jedyna rzecz jaka mi przychodzi do glowy :(   | 
 | 
ison  | 
» 2013-06-17 23:53:20 Nie możesz w ten sposób deklarować zmiennych (tj. tworzyć zmienne o nazwie jaką zawiera stringstream). Od tego masz przecież tablice Tile myTile[ rozmiar1 ][ rozmiar2 ];  | 
 | 
Mr.J Temat założony przez niniejszego użytkownika  | 
» 2013-06-18 00:12:30 Wielkie dzieki, wszystko dziala jak nalezy, nie wiem jak moglem nie wpasc na tak oczywiste rozwiazanie... -.-''  | 
 | 
|  « 1 »  |