Implementowanie grafiki z Blendera do SFML 2.0 (OpenGL)
Ostatnio zmodyfikowano 2013-06-21 07:42
olozi Temat założony przez niniejszego użytkownika |
Implementowanie grafiki z Blendera do SFML 2.0 (OpenGL) » 2013-06-21 00:05:28 Witajcie. Chciałbym wczytać, grafikę 3D zrobioną w Blenderze, do SFML'a 2.0. Znalazłem kilka poradników jak wrzucić grafikę do OpenGL, wiem że SFML obsługuje go, ale nadal nie wiem jak wyświetli grafikę z Blender w SFML'u. Wiem tez, że jest możliwość załadowania animacji owej grafiki do SFML'a, dlatego się ptam. Jak wrzucić grafikę (i animacje grafiki) z Blendera do SFML'a. |
|
MrPoxipol |
» 2013-06-21 07:42:20 A szukałeś w google'ach? Możesz ładować te modele z poziomu OpenGL, albo zainteresować się jakąś biblioteką, którą można łatwo łączyć z SFML np. http://www.horde3d.org/. |
|
« 1 » |