[SFML 2.0]Wczytywanie tekstur
Ostatnio zmodyfikowano 2013-06-23 13:25
GGG205 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
[SFML 2.0]Wczytywanie tekstur » 2013-06-23 09:23:12 Cześć zamierzam zrobić silnik do gry i od czego chcę zacząć to wczytywanie automatycznie obrazków z danego folderu np: /obrazy. I nie wiem jak to zrobić. Jedyne co mi przychodzi do głowy stworzenie tablicy, a później... no właśnie nie wiem. W głowie mi chodzi funkcja z parametrem (char * nazwaObrazka). Mógł by ktoś mi pomóc i wytłumaczyć jak to zrobić ?
|
|
polkom21 |
» 2013-06-23 11:53:21 Indeksujesz folder, w którym masz tekstury -> nazwy plików zapisujesz w tablicy -> wczytujesz pliki w SFML przez pętlę for tak długo aż skończy Ci się tablica. Zabierasz się za silnik do gdy a nie potrafisz sobie wyobrazić jak ma działać coś takiego jak automatyczne wczytywanie plików? A ogarniasz chociaż SFML 2.0? Bo jak nie to radzę najpierw się nauczyć SFML a dopiero zabierać się za silniki. |
|
pekfos |
» 2013-06-23 12:34:03 |
|
GGG205 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
Dziękuję » 2013-06-23 13:25:14 @polkom21 Umiem SFML, ale zapewne siedzę w programowaniu krócej niż ty.
Dziękuję wam, te forum to prawdziwy zbiór wiedzy. Widocznie nie umiem szukać. |
|
« 1 » |