Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

[SFML 2.0]Wczytywanie tekstur

Ostatnio zmodyfikowano 2013-06-23 13:25
Autor Wiadomość
GGG205
Temat założony przez niniejszego użytkownika
[SFML 2.0]Wczytywanie tekstur
» 2013-06-23 09:23:12
Cześć zamierzam zrobić silnik do gry i od czego chcę zacząć to wczytywanie automatycznie obrazków z danego folderu np: /obrazy.
I nie wiem jak to zrobić. Jedyne co mi przychodzi do głowy stworzenie tablicy, a później... no właśnie nie wiem. W głowie mi chodzi funkcja z parametrem (char * nazwaObrazka). Mógł by ktoś mi pomóc i wytłumaczyć jak to zrobić ?
P-85979
polkom21
» 2013-06-23 11:53:21
Indeksujesz folder, w którym masz tekstury -> nazwy plików zapisujesz w tablicy -> wczytujesz pliki w SFML przez pętlę for tak długo aż skończy Ci się tablica.
Zabierasz się za silnik do gdy a nie potrafisz sobie wyobrazić jak ma działać coś takiego jak automatyczne wczytywanie plików? A ogarniasz chociaż SFML 2.0? Bo jak nie to radzę najpierw się nauczyć SFML a dopiero zabierać się za silniki.
P-85981
pekfos
» 2013-06-23 12:34:03
P-85984
GGG205
Temat założony przez niniejszego użytkownika
Dziękuję
» 2013-06-23 13:25:14
@polkom21 Umiem SFML, ale zapewne siedzę w programowaniu krócej niż ty.

Dziękuję wam, te forum to prawdziwy zbiór wiedzy. Widocznie nie umiem szukać.
P-85986
« 1 »
  Strona 1 z 1