[Irrlicht] Znikające okno
Ostatnio zmodyfikowano 2013-06-24 23:33
braders Temat założony przez niniejszego użytkownika |
[Irrlicht] Znikające okno » 2013-06-24 18:10:30 witam postanowiłem się nauczyć obsługi silnika irrlicht ale niestety na samym początku mam problem ponieważ program się kompiluje ale okno pojawia się na ułamek sekundy i znika. za każdą podpowiedz z góry dziękuje. tutaj jest kod z strony projektu.
#include <irrlicht.h>
using namespace irr;
using namespace core; using namespace scene; using namespace video; using namespace io; using namespace gui;
#ifdef _IRR_WINDOWS_ #pragma comment(lib, "Irrlicht.lib") #pragma comment(linker, "/subsystem:windows /ENTRY:mainCRTStartup") #endif
int main() { IrrlichtDevice * device = createDevice( video::EDT_SOFTWARE, dimension2d < u32 >( 640, 480 ), 16, false, false, false, 0 ); if( !device ) return 1; device->setWindowCaption( L"Hello World! - Irrlicht Engine Demo" ); IVideoDriver * driver = device->getVideoDriver(); ISceneManager * smgr = device->getSceneManager(); IGUIEnvironment * guienv = device->getGUIEnvironment(); guienv->addStaticText( L"Hello World! This is the Irrlicht Software renderer!", rect < s32 >( 10, 10, 260, 22 ), true ); IAnimatedMesh * mesh = smgr->getMesh( "../../media/sydney.md2" ); if( !mesh ) { device->drop(); return 1; } IAnimatedMeshSceneNode * node = smgr->addAnimatedMeshSceneNode( mesh ); if( node ) { node->setMaterialFlag( EMF_LIGHTING, false ); node->setMD2Animation( scene::EMAT_STAND ); node->setMaterialTexture( 0, driver->getTexture( "../../media/sydney.bmp" ) ); } smgr->addCameraSceneNode( 0, vector3df( 0, 30, - 40 ), vector3df( 0, 5, 0 ) ); while( device->run() ) { driver->beginScene( true, true, SColor( 255, 100, 101, 140 ) ); smgr->drawAll(); guienv->drawAll(); driver->endScene(); } device->drop(); return 0; }
|
|
Gabes |
» 2013-06-24 20:11:57 Wrzuciłeś kawał kodu, no i co z tego. Jeśli ścieżki poprawne do mediów, a masz Code::Blocks 12.11 z MinGW 4.7.1 to musisz sam skompilować sobie bibliotekę z plików źródłowych, jest nawet projekt w source Irrlicht-gcc.cbp. albo pobierz z IRRLICHT |
|
braders Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2013-06-24 23:33:28 działa dzięki wszystkim miałem mały błąd w linku do modelu |
|
« 1 » |