[SFML 2.0] Sprawdzanie szerokości tekstu
Ostatnio zmodyfikowano 2013-06-26 22:37
Berux Temat założony przez niniejszego użytkownika |
[SFML 2.0] Sprawdzanie szerokości tekstu » 2013-06-26 15:06:15 Witam. Mam pytanie. Jak sprawdzić szerokość tekstu? Można tak jak dla sprite'a: getWidth()?
Z góry dzięki :)
|
|
sajmon |
» 2013-06-26 15:09:57 |
|
Berux Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2013-06-26 15:22:30 Tylko, że z tego co się orientuję, to to jest dla klasy sf::Text, a ja korzystam z sf::String :) |
|
killjoy |
» 2013-06-26 15:27:35 To po co ci szerokość tekstu, skoro nie masz zamiaru go wyświetlać?
@edit Mój błąd nie popatrzyłem się że sf::String dziedziczy po Drawable |
|
sajmon |
» 2013-06-26 15:31:48 No to wrzuć stringa to sf::Text i sprawdź jego długość. Nikt nie karze ci go od razu wyświetlać :P |
|
pekfos |
» 2013-06-26 15:36:34 Mój błąd ne popatrzyłem się że sf::String dziedziczy po Drawable |
W SFML 1.6, a w 2.0 już nie. Dobrze by było, jakby autor tematu sprecyzował, której wersji używa. Tylko, że z tego co się orientuję, to to jest dla klasy sf::Text, a ja korzystam z sf::String |
A czego oczekujesz, po szerokości tekstu? To zależy od czcionki, rozmiaru itp. |
|
Berux Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2013-06-26 15:41:25 Piszę sobie GUI dla SFML 2.0 (tak dla ćwiczeń). Aktualnie jestem przy buttonach i potrzebuję sprawdzać czy tekst zmieści się na sprajcie, a potem go na nim wyświetlam.
/edit: Zmieniłem typ zmiennej tekstowej na sf::Text, jaka jest różnica między sf::Text, a sf::String? |
|
RazzorFlame |
» 2013-06-26 17:54:54 Haha właśnie kilka dni temu to robiłem, tyle że dla mnie było to potrzebne przy wyrównywaniu tekstu. int width = m_Text.getGlobalBounds().Right - m_Text.getGlobalBounds().Left;
Gdzie m_Text to obiekt klasy sf::Text. |
|
« 1 » 2 |