[SFML 2.0] Otwieranie pliku z .exe
Ostatnio zmodyfikowano 2013-06-28 20:30
olozi Temat założony przez niniejszego użytkownika |
[SFML 2.0] Otwieranie pliku z .exe » 2013-06-28 19:33:43 Co trzeba wrzucić do katalogu z programem i gdzie dane pliki zamieścić, aby grę można było otworzyć z pliku .exe |
|
pekfos |
» 2013-06-28 19:44:23 Dllki sfmla, od modułów których używasz i dllki bibliotek używanych przez moduły sfmla, których używasz. |
|
olozi Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2013-06-28 20:00:50 a gdy używam tych bibliotek, to jak plik .dll będą się nazywały? #include <cstdlib> #include <iostream> #include <cmath> #include <sstream>
|
|
CodeMeister |
» 2013-06-28 20:08:19 żadne, chyba że dorzuca się coś do sstream |
|
MrPoxipol |
» 2013-06-28 20:11:49 Biblioteka standardowa C++ będzie wymagana, chyba, że linkujesz ją statycznie. |
|
olozi Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2013-06-28 20:19:21 mam program w sfml'u. Wrzuciłem wszystkie pliki .dll z folderu w którym jest SFML 2.0, ale po naciśnięciu pliku .exe aplikacja mi się nie odpala (miga mi szybko informacja w konsoli, ze wystąpił jakiś błąd). jakie pliki .dll mam jeszcze wrzucić? |
|
MrPoxipol |
» 2013-06-28 20:22:32 Gdyby były potrzebne jeszcze jakieś .dll'ki, dostałbyś stosowny komunikat z systemu. Najlepiej spróbuj odpalić grę z poziomu konsoli i zobacz co wypluje. |
|
olozi Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2013-06-28 20:27:08 Znalazłem, błąd. W konsoli pisze mi, że nie udało się załadować obrazka.jpg. Jak wrzuciłem ten obrazek folderu z .exe to wszystko zaczęło działać, dlaczego tak się dzieje?
*Głupie pytanie, zamykam wątek |
|
« 1 » 2 |