[SFML 2.0] Program Mapa.exe przestał działać.
Ostatnio zmodyfikowano 2013-07-03 01:12
akwes |
» 2013-07-02 23:03:49 Skompilowałem sobie Twój program i mi nic nie wyrzuca... Hm... Zarzuć jeszcze treścią pliku data/properties.txt |
|
Alan468 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2013-07-02 23:08:11 Treść pliku properties.txt przechowuje właściwości każdego pola:
Pole_0= false true false Misja_0
Pole_1= false true false Misja_1
Pole_2= false true false Misja_2
Pole_3= false false false Misja_3
Pole_4= false false false Misja_4
Pole_5= false false false Misja_5
Pole_6= false false false Misja_6
Pole_7= false false false Misja_7
Pole_8= false false false Misja_8
Pole_9= false false false Osada
Pole_10= false true false Misja_10
Pole_11= false true false Zamek_Wroga
Pole_12= false true false Misja_12
Pole_13= false false false Misja_13
Pole_14= false false false Misja_14
Pole_15= false false false Góry
Pole_16= false false false Misja_16
Pole_17= false false false Misja_17
Pole_18= false false false Misja_18
Pole_19= false false false Misja_19
Pole_20= false true false Na_Oceanie
Pole_21= false true false Plaza
Pole_22= false true false Misja_22
Pole_23= false false false Misja_23
Pole_24= false false false Góry
Pole_25= false false false Góry
Pole_26= false false false Góry
Pole_27= false false false Góry
Pole_28= false false false Misja_28
Pole_29= false false false Misja_29
Pole_30= false false false Na_Oceanie
Pole_31= false false false Na_Oceanie
Pole_32= false false false Plaza
Pole_33= false false false Osada
Pole_34= false false false Góry
Pole_35= false false false Góry
Pole_36= false false false Misja_36
Pole_37= false false false Misja_37
Pole_38= false false false Misja_38
Pole_39= false false false Osada
Pole_40= false false false Na_Oceanie
Pole_41= false false false Na_Oceanie
Pole_42= false false false Na_Oceanie
Pole_43= false false false Plaza
Pole_44= false false false Góry
Pole_45= false false false Misja_45
Pole_46= false false false Misja_46
Pole_47= false false false Misja_47
Pole_48= false false false Misja_48
Pole_49= false false false Misja_49
Pole_50= false false false Na_Oceanie
Pole_51= false false false Na_Oceanie
Pole_52= false false false Plaza
Pole_53= false false false Misja_53
Pole_54= false false false Misja_54
Pole_55= false false false Osada
Pole_56= false false false Misja_56
Pole_57= false false false Misja_57
Pole_58= false false false Misja_58
Pole_59= false false false Misja_59
Pole_60= false false false Na_Oceanie
Pole_61= false false false Plaza
Pole_62= false false false Misja_62
Pole_63= false false false Misja_63
Pole_64= false false false Misja_64
Pole_65= false false false Dolina_Jeziora
Pole_66= false false false Dolina_Jeziora
Pole_67= false false false Misja_67
Pole_68= false false false Osada
Pole_69= false false false Misja_69
Pole_70= false false false Na_Oceanie
Pole_71= false false false Plaza
Pole_72= false false false Misja_72
Pole_73= false false false Misja_73
Pole_74= false false false Misja_74
Pole_75= false false false Dolina_Jeziora
Pole_76= false false false Dolina_Jeziora
Pole_77= false false true Misja_77
Pole_78= false false true Misja_78
Pole_79= false false true Misja_79
Pole_80= false false false Na_Oceanie
Pole_81= false false false Plaza
Pole_82= false false false Misja_82
Pole_83= false false false Misja_83
Pole_84= false false false Misja_84
Pole_85= false false false Misja_85
Pole_86= false false false Misja_86
Pole_87= false false true Misja_87
Pole_88= true false false Zamek_Gracza
Pole_89= false false true Misja_89
Pole_90= false false false Na_Oceanie
Pole_91= false false false Na_Oceanie
Pole_92= false false false Plaza
Pole_93= false false false Osada
Pole_94= false false false Misja_94
Pole_95= false false false Misja_95
Pole_96= false false false Misja_96
Pole_97= false false true Osada_Zamkowa
Pole_98= false false true Misja_98
Pole_99= false false true Misja_99
endfile . . . |
|
akwes |
» 2013-07-02 23:17:20 Hehe ciekawostka, U mnie aplikacja nie chce się wywalić. (VS2012) Natomiast aplikacja często zamykała się sama z winy warunku: Jest: if( Event::KeyPressed && MZ.Zdarzenie.key.code == Keyboard::Escape ) { MapaGry.close(); }
Powinno być: if( MZ.Zdarzenie.type == Event::KeyPressed && MZ.Zdarzenie.key.code == Keyboard::Escape ) { MapaGry.close(); }
Ale to nie powód do rzucania SIGSEGV... // EDIT Spróbuj jeszcze: std::string Nazwa_Pola[ 100 ]; std::string Czy_Gracza[ 100 ]; std::string Czy_Wroga[ 100 ]; std::string Czy_M_Atakowac[ 100 ]; std::string Nazwa_Misji[ 100 ];
zmienić na: std::string Nazwa_Pola[ 101 ]; std::string Czy_Gracza[ 101 ]; std::string Czy_Wroga[ 101 ]; std::string Czy_M_Atakowac[ 101 ]; std::string Nazwa_Misji[ 101 ];
bo piszesz po [100] elemencie tablicy, mimo, że zakres to [0]..[99] |
|
Alan468 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2013-07-02 23:22:05 a moje pokręcone zmienne i ich przechowywanie jest w porządku ? |
|
akwes |
» 2013-07-02 23:25:15 Alan468, yyy nie jest... No ale to przyjdzie z czasem. Najpierw zajmijmy się wyrzucaniem aplikacji. Wyrzuca dalej? |
|
Alan468 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2013-07-02 23:27:30 tak po zamknięciu okienka wciąż wyskakuje "... przestał działać ..."
//EDIT\\
wyłączyłem konsole i zamknąłem same okno i program musiałem zbić go w Menadżerze zadań bo się nie chciał zamknąć .... |
|
akwes |
» 2013-07-02 23:38:23 Zapisz sobie gdzieś w notatniku aktualną treść pliku main.cpp. Potem do tego samo pliku main.cpp wklej to: #include <SFML/Graphics.hpp>
int main() { sf::RenderWindow oknoAplikacji( sf::VideoMode( 800, 600, 32 ), "Kurs SFML - http://cpp0x.pl" ); while( oknoAplikacji.isOpen() ) { sf::Event zdarzenie; while( oknoAplikacji.pollEvent( zdarzenie ) ) { if( zdarzenie.type == sf::Event::Closed ) oknoAplikacji.close(); if( zdarzenie.type == sf::Event::KeyPressed && zdarzenie.key.code == sf::Keyboard::Escape ) oknoAplikacji.close(); if( zdarzenie.type == sf::Event::MouseButtonPressed && zdarzenie.mouseButton.button == sf::Mouse::Middle ) oknoAplikacji.close(); } oknoAplikacji.clear( sf::Color( 255, 0, 0 ) ); oknoAplikacji.display(); } return 0; }
I powiedz mi czy ten kod działa Ci poprawnie. |
|
Alan468 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2013-07-02 23:42:29 Tak ten kod działa poprawnie okno konsoli zamyka się wraz z oknem aplikacji i nie wyskakują żadne błędy:):( |
|
1 « 2 » 3 |