Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

[SFML 2.0] Program Mapa.exe przestał działać.

Ostatnio zmodyfikowano 2013-07-03 01:12
Autor Wiadomość
akwes
» 2013-07-02 23:03:49
Skompilowałem sobie Twój program i mi nic nie wyrzuca... Hm...
Zarzuć jeszcze treścią pliku data/properties.txt
P-86861
Alan468
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2013-07-02 23:08:11
Treść pliku properties.txt przechowuje właściwości każdego pola:
Pole_0= false true false Misja_0
Pole_1= false true false Misja_1
Pole_2= false true false Misja_2
Pole_3= false false false Misja_3
Pole_4= false false false Misja_4
Pole_5= false false false Misja_5
Pole_6= false false false Misja_6
Pole_7= false false false Misja_7
Pole_8= false false false Misja_8
Pole_9= false false false Osada
Pole_10= false true false Misja_10
Pole_11= false true false Zamek_Wroga
Pole_12= false true false Misja_12
Pole_13= false false false Misja_13
Pole_14= false false false Misja_14
Pole_15= false false false Góry
Pole_16= false false false Misja_16
Pole_17= false false false Misja_17
Pole_18= false false false Misja_18
Pole_19= false false false Misja_19
Pole_20= false true false Na_Oceanie
Pole_21= false true false Plaza
Pole_22= false true false Misja_22
Pole_23= false false false Misja_23
Pole_24= false false false Góry
Pole_25= false false false Góry
Pole_26= false false false Góry
Pole_27= false false false Góry
Pole_28= false false false Misja_28
Pole_29= false false false Misja_29
Pole_30= false false false Na_Oceanie
Pole_31= false false false Na_Oceanie
Pole_32= false false false Plaza
Pole_33= false false false Osada
Pole_34= false false false Góry
Pole_35= false false false Góry
Pole_36= false false false Misja_36
Pole_37= false false false Misja_37
Pole_38= false false false Misja_38
Pole_39= false false false Osada
Pole_40= false false false Na_Oceanie
Pole_41= false false false Na_Oceanie
Pole_42= false false false Na_Oceanie
Pole_43= false false false Plaza
Pole_44= false false false Góry
Pole_45= false false false Misja_45
Pole_46= false false false Misja_46
Pole_47= false false false Misja_47
Pole_48= false false false Misja_48
Pole_49= false false false Misja_49
Pole_50= false false false Na_Oceanie
Pole_51= false false false Na_Oceanie
Pole_52= false false false Plaza
Pole_53= false false false Misja_53
Pole_54= false false false Misja_54
Pole_55= false false false Osada
Pole_56= false false false Misja_56
Pole_57= false false false Misja_57
Pole_58= false false false Misja_58
Pole_59= false false false Misja_59
Pole_60= false false false Na_Oceanie
Pole_61= false false false Plaza
Pole_62= false false false Misja_62
Pole_63= false false false Misja_63
Pole_64= false false false Misja_64
Pole_65= false false false Dolina_Jeziora
Pole_66= false false false Dolina_Jeziora
Pole_67= false false false Misja_67
Pole_68= false false false Osada
Pole_69= false false false Misja_69
Pole_70= false false false Na_Oceanie
Pole_71= false false false Plaza
Pole_72= false false false Misja_72
Pole_73= false false false Misja_73
Pole_74= false false false Misja_74
Pole_75= false false false Dolina_Jeziora
Pole_76= false false false Dolina_Jeziora
Pole_77= false false true Misja_77
Pole_78= false false true Misja_78
Pole_79= false false true Misja_79
Pole_80= false false false Na_Oceanie
Pole_81= false false false Plaza
Pole_82= false false false Misja_82
Pole_83= false false false Misja_83
Pole_84= false false false Misja_84
Pole_85= false false false Misja_85
Pole_86= false false false Misja_86
Pole_87= false false true Misja_87
Pole_88= true false false Zamek_Gracza
Pole_89= false false true Misja_89
Pole_90= false false false Na_Oceanie
Pole_91= false false false Na_Oceanie
Pole_92= false false false Plaza
Pole_93= false false false Osada
Pole_94= false false false Misja_94
Pole_95= false false false Misja_95
Pole_96= false false false Misja_96
Pole_97= false false true Osada_Zamkowa
Pole_98= false false true Misja_98
Pole_99= false false true Misja_99
endfile . . .
P-86864
akwes
» 2013-07-02 23:17:20
Hehe ciekawostka,

U mnie aplikacja nie chce się wywalić. (VS2012)

Natomiast aplikacja często zamykała się sama z winy warunku:


Jest:
C/C++
if( Event::KeyPressed && MZ.Zdarzenie.key.code == Keyboard::Escape ) { MapaGry.close(); }

Powinno być:
C/C++
if( MZ.Zdarzenie.type == Event::KeyPressed && MZ.Zdarzenie.key.code == Keyboard::Escape ) { MapaGry.close(); }

Ale to nie powód do rzucania SIGSEGV...

// EDIT

Spróbuj jeszcze:
C/C++
std::string Nazwa_Pola[ 100 ];
std::string Czy_Gracza[ 100 ];
std::string Czy_Wroga[ 100 ];
std::string Czy_M_Atakowac[ 100 ];
std::string Nazwa_Misji[ 100 ];

zmienić na:

C/C++
std::string Nazwa_Pola[ 101 ];
std::string Czy_Gracza[ 101 ];
std::string Czy_Wroga[ 101 ];
std::string Czy_M_Atakowac[ 101 ];
std::string Nazwa_Misji[ 101 ];

bo piszesz po [100] elemencie tablicy, mimo, że zakres to [0]..[99]
P-86867
Alan468
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2013-07-02 23:22:05
a moje pokręcone zmienne i ich przechowywanie jest w porządku ?
P-86868
akwes
» 2013-07-02 23:25:15
Alan468, yyy nie jest... No ale to przyjdzie z czasem. Najpierw zajmijmy się wyrzucaniem aplikacji. Wyrzuca dalej?
P-86869
Alan468
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2013-07-02 23:27:30
tak po zamknięciu okienka wciąż wyskakuje "... przestał działać ..."
//EDIT\\
wyłączyłem konsole i zamknąłem same okno i program musiałem zbić go w Menadżerze zadań bo się nie chciał zamknąć ....
P-86870
akwes
» 2013-07-02 23:38:23
Zapisz sobie gdzieś w notatniku aktualną treść pliku main.cpp.

Potem do tego samo pliku main.cpp wklej to:
C/C++
#include <SFML/Graphics.hpp>

int main()
{
    sf::RenderWindow oknoAplikacji( sf::VideoMode( 800, 600, 32 ), "Kurs SFML - http://cpp0x.pl" );
    while( oknoAplikacji.isOpen() )
    {
        sf::Event zdarzenie;
        while( oknoAplikacji.pollEvent( zdarzenie ) )
        {
            if( zdarzenie.type == sf::Event::Closed )
                 oknoAplikacji.close();
           
            if( zdarzenie.type == sf::Event::KeyPressed && zdarzenie.key.code == sf::Keyboard::Escape )
                 oknoAplikacji.close();
           
            if( zdarzenie.type == sf::Event::MouseButtonPressed && zdarzenie.mouseButton.button == sf::Mouse::Middle )
                 oknoAplikacji.close();
           
        }
        oknoAplikacji.clear( sf::Color( 255, 0, 0 ) );
        oknoAplikacji.display();
    }
    return 0;
}
I powiedz mi czy ten kod działa Ci poprawnie.
P-86874
Alan468
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2013-07-02 23:42:29
Tak ten kod działa poprawnie okno konsoli zamyka się wraz z oknem aplikacji i nie wyskakują żadne błędy:):(
P-86875
1 « 2 » 3
Poprzednia strona Strona 2 z 3 Następna strona