[SFML 2.0] Drganie obiektów gry podczas przemieszczania
Ostatnio zmodyfikowano 2013-07-15 18:37
Wicon Temat założony przez niniejszego użytkownika |
[SFML 2.0] Drganie obiektów gry podczas przemieszczania » 2013-07-10 19:51:45 Witam. Mam problem z drganiem obiektów. Już dokładnie mówię o co chodzi. Weźmy dla przykładu pasek życia naszej postaci, który jest wyświetlany u dołu ekranu. Chciałbym żeby był tam cały czas, więc ustawiłem mu współrzędne względem głównej postaci i ładnie pięknie, cały czas jest w rogu u dołu ekranu. Ale gdy przemieszczam postać, to pasek ten drga. Nie przesuwa się płynnie, tylko widać skoki. Tak samo jest z innymi obiektami. Ściany domów również skaczą podczas ruchu postaci. Jak tak dodam więcej obiektów, to wszystko zacznie się zlewać. Co z tym zrobić? |
|
Nevea |
» 2013-07-10 19:56:36 Podaj jakiś kawałek kodu będzie prościej określić miejsce problemu. |
|
Wicon Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2013-07-10 20:16:56 To jest odpowiedzialne za przemieszczanie paska życia razem z moją postacią: HPRateOUT.setPosition( x - 380, y + 265 ); HPRateIN.setPosition( x - 380, y + 265 ); HPRateOUT to obręcz całego paska. HPRateIN to to co jest w środku paska, czyli wskaźnik stanu zdrowia Zmienne "x" i "y" to zmienne określające położenie naszej postaci. |
|
ison |
» 2013-07-10 21:45:28 możesz użyć .setSmooth(true) na teksturze to wtedy będzie ładnie interpolowana między kolejnymi pixelami |
|
Wicon Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2013-07-11 10:38:25 Niestety nie pomogło. Napisałem tak: HPRateOut.setSmooth( true ); HPRateIn.setSmooth( true ) Spróbowałem użyć tego bezpośrednio po załadowaniu tekstury a potem w pętli gry. Ani to ani to nie pomogło. |
|
DejaVu |
» 2013-07-11 10:40:26 |
|
Wicon Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2013-07-11 10:54:33 Synchronizację miałem włączoną przez cały czas. A jak chce skompilować w trybie release to kod się nie kompiluje bo nie może znaleźć bibliotek. |
|
MrPoxipol |
» 2013-07-11 11:18:10 Bo ich nie ustawiłeś... |
|
« 1 » 2 3 4 |