pekfos |
» 2013-07-17 21:46:25 Może przyjmuj referencje na int w funkcji SetColorsP1(). |
|
Bajt Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2013-07-17 22:00:26 Dalej nic. |
|
pekfos |
» 2013-07-18 12:50:55 Podaj kod. |
|
Bajt Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2013-07-18 18:01:20 menu.cpp int xp = 0;
int SetColorsP1( int xp ) { system( "CLS" ); std::cout << "\t\t\t"; for( int i = 0; i < TAB; ++i ) { std::cout << "="; } std::cout << std::endl; HANDLE handle; handle = GetStdHandle( STD_OUTPUT_HANDLE ); SetConsoleTextAttribute( handle, 3 ); std::cout << "\t\t\t\t"; std::cout << "= Colors P1 =" << std::endl; SetConsoleTextAttribute( handle, 7 ); std::cout << "\t\t\t"; for( int i = 0; i < TAB; ++i ) { std::cout << "="; } std::cout << std::endl << std::endl; HANDLE handlex; handlex = GetStdHandle( STD_OUTPUT_HANDLE ); SetConsoleTextAttribute( handlex, 7 ); std::cout << "\t\t\t[1] Black" << std::endl; std::cout << "\t\t\t"; for( int i = 0; i < 10; ++i ) { SetConsoleTextAttribute( handlex, 7 ); std::cout << "-"; } std::cout << "\n"; SetConsoleTextAttribute( handlex, 1 ); std::cout << "\t\t\t[2] Blue" << std::endl; std::cout << "\t\t\t"; for( int i = 0; i < 10; ++i ) { SetConsoleTextAttribute( handlex, 7 ); std::cout << "-"; } std::cout << "\n"; SetConsoleTextAttribute( handlex, 2 ); std::cout << "\t\t\t[3] Green" << std::endl; std::cout << "\t\t\t"; for( int i = 0; i < 10; ++i ) { SetConsoleTextAttribute( handlex, 7 ); std::cout << "-"; } std::cout << "\n"; SetConsoleTextAttribute( handlex, 3 ); std::cout << "\t\t\t[4] Azure" << std::endl; std::cout << "\t\t\t"; for( int i = 0; i < 10; ++i ) { SetConsoleTextAttribute( handlex, 7 ); std::cout << "-"; } std::cout << "\n"; SetConsoleTextAttribute( handlex, 4 ); std::cout << "\t\t\t[5] Red" << std::endl; std::cout << "\t\t\t"; for( int i = 0; i < 10; ++i ) { SetConsoleTextAttribute( handlex, 7 ); std::cout << "-"; } std::cout << "\n"; SetConsoleTextAttribute( handlex, 5 ); std::cout << "\t\t\t[6] Purple" << std::endl; std::cout << "\t\t\t"; for( int i = 0; i < 10; ++i ) { SetConsoleTextAttribute( handlex, 7 ); std::cout << "-"; } std::cout << "\n"; SetConsoleTextAttribute( handlex, 6 ); std::cout << "\t\t\t[7] Yellow" << std::endl; std::cout << "\t\t\t"; for( int i = 0; i < 10; ++i ) { SetConsoleTextAttribute( handlex, 7 ); std::cout << "-"; } std::cout << "\n"; SetConsoleTextAttribute( handlex, 7 ); std::cout << "\t\t\t[8] White" << std::endl; std::cout << "\t\t\t"; for( int i = 0; i < 10; ++i ) { SetConsoleTextAttribute( handlex, 7 ); std::cout << "-"; } std::cout << "\n"; SetConsoleTextAttribute( handlex, 8 ); std::cout << "\t\t\t[9] Grey\t\t\t [10] Exit" << std::endl << std::endl; std::cout << "\t\t\t"; for( int i = 0; i < 10; ++i ) { SetConsoleTextAttribute( handlex, 7 ); std::cout << "-"; } SetConsoleTextAttribute( handlex, 7 ); std::cout << "\n\t\t\tEnter number color: "; std::cin >> xp; if( xp == 10 ) { DrawOptions(); } while( xp > 10 || std::cin.fail() == TRUE ) { std::cin.sync(); std::cin.clear(); system( "CLS" ); SetColorsP1( xp ); } system( "CLS" ); DrawOptions(); return xp; }
functions.h int SetColorsP1( int xp );
game.cpp extern int xp;
void DrawTypesWeaponsPlayer1( void ) { if( xp == 1 ) { system( "COLOR 07" ); } if( xp == 2 ) { system( "COLOR 17" ); } if( xp == 3 ) { system( "COLOR 20" ); } if( xp == 4 ) { system( "COLOR 30" ); } if( xp == 5 ) { system( "COLOR 4f" ); } if( xp == 6 ) { system( "COLOR 50" ); } if( xp == 7 ) { system( "COLOR 60" ); } if( xp == 8 ) { system( "COLOR 70" ); } if( xp == 9 ) { system( "COLOR 80" ); } else { system( "COLOR 07" ); } system( "CLS" );
Wywalliłem na razie referencję (int & xp) |
|
Monika90 |
» 2013-07-18 18:14:08 Twój program nie modyfikuje globalnej zmiennej xp, ale za to modyfikuje lokalną. Poza tym, te same fragmenty powtarzają się w kółko, naucz się korzystać z pętli, procedur i tablic. |
|
Bajt Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2013-07-18 18:57:00 Przyznaję, kod jest napisany nieczytelnie i troche bez sensu. Zważywszy na fakt ze programuje już trochę czasu, powiniem trochę lepiej go zorganizować. Zgadzam się. Pogubilem się w moim programie. Czy moglabys mnie naprowadzić jak naprawić program? |
|
pekfos |
» 2013-07-18 20:39:06 Wywal argument funkcji. |
|
Bajt Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2013-07-18 20:50:38 Dziękuje wszystkim bardzo serdecznie za pomoc! Dzięki Wam, nareszcie mogę spać spokojnie! Pozdrawiam! |
|
1 « 2 » |