[Allegro 5] Pixel per pixel. Problem z kolizją.
Ostatnio zmodyfikowano 2013-07-31 09:03
Forczek Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2013-07-26 19:34:27 Wiem, że mnie od tego nie zwalnia i zaglądałem do dokumentacji. A z tłumaczem i moim angielskim nie rozumiem tego do końca. Dokładniej jak to użyć, bo tak to po części rozumiem. |
|
pekfos |
» 2013-07-26 21:30:24 Tak samo, jak al_unmap_rgb(), z tym, że odbierasz jeszcze jedną wartość. |
|
Forczek Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2013-07-27 11:26:01 Czyli podmieniam z al_unmap_rgb( al_get_pixel( postac, x, y ), & r, & g, & b ); na al_unmap_rgba( al_get_pixel( postac, x, y ), & r, & g, & b ); Tylko jak zmienić warunek, żeby było jeżeli inny od alpha wtedy sprawdza kolizje? |
|
Gabes |
» 2013-07-27 11:49:00 al_unmap_rgba( al_get_pixel( postac, x, y ), & r, & g, & b, & a ); a wcześniej unsigned char r, g, b, a; sprawdzanie if( a == 0 )... //zero to kolizja, brak kanału alfa. |
|
Forczek Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2013-07-27 13:04:33 Jak daje, a == 0 to wtedy w ogóle nie koliduje mi postać. |
|
DejaVu |
» 2013-07-31 09:03:16 |
|
1 2 « 3 » |