C++ allegro,problem z klawiatura
Ostatnio zmodyfikowano 2009-07-05 16:52
franz Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2009-07-05 13:12:48 OK problem rozwiazalem,wszystko dziala tak jak chcialem.Napisalem taki kod i jest OK: int klawisz; int readkey = klawisz;
while( !key[ KEY_ESC ] )
{ if( klawisz = key[ KEY_A ] ) { play_sample( dzwiek, 0, 0, 0, 0 ); adjust_sample( dzwiek, 255, 255, 1000, 1 ); } else { stop_sample( dzwiek ); }
Jak ktos zna odp na moje drugie patanie z tematu prosze napisac. Dzieki & Pozdro |
|
malan |
» 2009-07-05 14:46:12 if( klawisz = key[ KEY_A ] ) if( kalwisz ==[ KEY_A ]
|
|
DejaVu |
» 2009-07-05 15:22:42 Może on chce zapisać do zmiennej klawisz stan czy klawisz został wciśnięty. W normalnym wypadku zapewne napisałby: |
|
franz Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2009-07-05 15:54:47 Wiem,ze = to przypisanie,a == porownanie,ale gdy w to miejsce if( klawisz = key[ KEY_A ] )
wstawie == program nie dziala jak chce,dopiero przy = dziala. int klawisz; int readkey = klawisz;
while( !key[ KEY_ESC ] )
{ if( klawisz = key[ KEY_A ] ) { play_sample( dzwiek, 0, 0, 0, 0 ); adjust_sample( dzwiek, 255, 255, 1000, 1 ); } else { stop_sample( dzwiek ); }
Sam sie dziwilem bo if( klawisz = key[ KEY_A ] )
powinno wygladac
if( klawisz == key[ KEY_A ] )
nie wiem natopmiast czemu program dziala na tamtej funkcji,ale zostawie to w spokoju,byle osiagnolem zamierzony cel xD |
|
DejaVu |
» 2009-07-05 16:43:28 Jeśli problem został rozwiązany proszę autora o zamknięcie tematu. |
|
franz Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2009-07-05 16:47:20 Taak,a zna ktos odp na drugie pytanie z pierwszego postu? |
|
DejaVu |
» 2009-07-05 16:52:16 |
|
1 « 2 » |