Podwójne buforowanie
Ostatnio zmodyfikowano 2008-04-10 21:15
Ju1ian Temat założony przez niniejszego użytkownika |
Podwójne buforowanie » 2008-04-09 21:32:28 No właśnie, w kursie jest napisane jak zrobić, żeby ludzik nie pozostawiał śladów... Wszystko dobrze tylko jak zrobić to buforowanie na np. trawie? Z góry dziękuję za odpowiedź profesjonalistów ;) |
|
DejaVu |
» 2008-04-09 23:35:21 Rysujesz wszystko na buforze, gdy w buforze jest wszystko co ma zostać wyświetlone, kopiujesz bufor na ekran. |
|
dudek |
» 2008-04-10 14:04:01 Profesjonalista nie jestem ale sie wypowiem. Wszystko jest bardzo proste. Najpierw w buforze rysujesz obiekty najdalsze. Np najpierw rysujesz tlo, a potem obiekty ruchome:) ostatnie rysowane obiekty sa na 1 planie:) a gdy wszystko skopiujesz na ekran to wtedy czyscisz bufor. |
|
Ju1ian Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2008-04-10 17:54:38 No tak, ale jeśli bufor to obrazek? Jak wtedy to odświeżać? |
|
dudek |
» 2008-04-10 19:31:12 Bufor nie ma byc obrazkiem. Bufor ma byc zarezerowanym miejscem w pamieci, na ktorym bedziesz rysowac (czyli nakladac) obrazki wczytywane z dysku lub na biezaco rysowane figury. Jednym slowem bufor moze zawierac wiele obrazkow. |
|
Ju1ian Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2008-04-10 21:15:30 Aha! Czyli bufor nie jest mapą. Bufor jest nicością, na której tą mapę rysujesz. Dziękuję Ci dudek. Teraz to sobie mogę zrobić prymitywnie uproszczone Mario ;) |
|
« 1 » |