[SFML 2.0] Po zmianie wersji Code::Blocks program przestał działać
Ostatnio zmodyfikowano 2013-08-03 00:22
Berux Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2013-08-02 23:49:34 Ok, jest tam. Po skopiowaniu do osobnego folderu i dodaniu odpowiednich dll'ek, problem nadal występuje ;(. |
|
MrPoxipol |
» 2013-08-02 23:51:41 Yyy, a na pewno używasz dobrych dll'ek? Dla SFML 1.6 miały taką samą nazwę, użyj tych, które masz w folderze bin w paczce z SFML2. |
|
Berux Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2013-08-02 23:56:02 Nadal to samo :(. |
|
DejaVu |
» 2013-08-03 00:03:35 |
|
Berux Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2013-08-03 00:22:58 Wydaje mi się, że wszystko zrobiłem dobrze, ale błąd nadal występuje :(. /edit: Teraz coś zauważyłem w logu: Execution of 'mingw32-g++.exe -Wall -g -std=c99 -ID:\Biblioteki\GTK+\include\gdk-pixbuf-2.0 -I"D:\BIBLIOTEKI\SFML 2.0\include" -c C:\Users\Admin\Desktop\SnakeMultiplayer\main.cpp -o obj\Debug\main.o' in 'C:\Users\Admin\Desktop\SnakeMultiplayer' failed.
/edit: Pogrzebałem w ustawieniach i wszystko śmiga :D. Przedtem usunąłem Code::Blocks 12, a w ustawieniach C::B 10, cały czas miałem podaną ścieżkę do MinGW dla C::B 12. Zmieniłem na prawidłową i wszystko gra :D. Dzięki za poświęcony czas. Dobrej nocy :P. |
|
1 2 « 3 » |