Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

[SFML 2.0] Po zmianie wersji Code::Blocks program przestał działać

Ostatnio zmodyfikowano 2013-08-03 00:22
Autor Wiadomość
Berux
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2013-08-02 23:49:34
Ok, jest tam. Po skopiowaniu do osobnego folderu i dodaniu odpowiednich dll'ek, problem nadal występuje ;(.
P-89345
MrPoxipol
» 2013-08-02 23:51:41
Yyy, a na pewno używasz dobrych dll'ek? Dla SFML 1.6 miały taką samą nazwę, użyj tych, które masz w folderze bin w paczce z SFML2.
P-89346
Berux
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2013-08-02 23:56:02
Nadal to samo :(.
P-89348
DejaVu
» 2013-08-03 00:03:35
P-89350
Berux
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2013-08-03 00:22:58
Wydaje mi się, że wszystko zrobiłem dobrze, ale błąd nadal występuje :(.

/edit:
Teraz coś zauważyłem w logu:

Execution of 'mingw32-g++.exe -Wall  -g  -std=c99 -ID:\Biblioteki\GTK+\include\gdk-pixbuf-2.0   -I"D:\BIBLIOTEKI\SFML 2.0\include"  -c C:\Users\Admin\Desktop\SnakeMultiplayer\main.cpp -o obj\Debug\main.o' in 'C:\Users\Admin\Desktop\SnakeMultiplayer' failed.

/edit:

Pogrzebałem w ustawieniach i wszystko śmiga :D. Przedtem usunąłem Code::Blocks 12, a w ustawieniach C::B 10, cały czas miałem podaną ścieżkę do MinGW dla C::B 12. Zmieniłem na prawidłową i wszystko gra :D.

Dzięki za poświęcony czas. Dobrej nocy :P.
P-89354
1 2 « 3 »
Poprzednia strona Strona 3 z 3