bbcodepl Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2013-08-03 12:39:44 Zniknął błąd kompilatora, ale nadal jest coś nie tak. Teraz wyświetla mi się tylko 1 obrazek w prawym, dolnym rogu. Teraz mam taki kod: #include <SFML/Graphics.hpp> #include <string>
using namespace sf; using namespace std;
const int siatkaGry = 40, szerokoscAplikacji = siatkaGry * 20, wysokoscAplikacji = siatkaGry * 15, glebiaKolorow = 32; const double wersjaGry = 1.0, szybkoscAplikacji = 1.0; const string tytulAplikacji = "Test"; const int szerokoscMap = 20, wysokoscMap = 15; int aktualnaMapa[ wysokoscMap ][ szerokoscMap ], lokacjaPostaci = 1; int R = 35, G = 205, B = 15;
Image obrazekPierwszy; Sprite spritePierwszy; RenderWindow oknoAplikacji;
void rysujMape() { oknoAplikacji.Clear(); if( lokacjaPostaci == 1 ) { int aktualnaMapa[ wysokoscMap ][ szerokoscMap ] = { { 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1 }, { 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1 }, { 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1 }, { 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1 }, { 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1 }, { 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1 }, { 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1 }, { 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1 }, { 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1 }, { 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1 }, { 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1 }, { 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1 }, { 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1 }, { 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1 }, { 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1 } }; for( int y = 0; y < wysokoscMap; y++ ) { for( int x = 0; x < szerokoscMap; x++ ) { if( aktualnaMapa[ y ][ x ] == 1 ) { spritePierwszy.SetPosition( x * siatkaGry, y * siatkaGry ); oknoAplikacji.Clear( Color( R, G, B ) ); oknoAplikacji.Draw( spritePierwszy ); } } } } }
int main() { obrazekPierwszy.LoadFromFile( "obrazekPierwszy.png" ); obrazekPierwszy.SetSmooth( false ); spritePierwszy.SetImage( obrazekPierwszy ); oknoAplikacji.Create( VideoMode( szerokoscAplikacji, wysokoscAplikacji, glebiaKolorow ), tytulAplikacji ); while( oknoAplikacji.IsOpened() ) { Event zdarzenieAplikacji; while( oknoAplikacji.GetEvent( zdarzenieAplikacji ) ) { if( zdarzenieAplikacji.Type == Event::Closed ) oknoAplikacji.Close(); } rysujMape(); oknoAplikacji.Display(); } }
|