[SFML] Miganie mapy kafelkowej
Logowanie
Start
Aktualności
Kursy
Dokumentacja
Artykuły
Forum
CodeDesk
Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Zaloguj
Nie masz jeszcze konta?
Zarejestruj się!
Zapomniałem hasła
»
Forum
»
Programowanie
»
[C++] Wytwarzanie gier 2D
[SFML] Miganie mapy kafelkowej
Ostatnio zmodyfikowano 2013-08-03 13:21
Autor
Wiadomość
maly
» 2013-08-03 13:21:29
A jeżeli bym napisał w samym main - nie
będzie miał dostępu do funkcji rysujMape.
void rysujMape(sf::RenderWindow &window);
P-89383
1
2
« 3 »
Poprzednia strona
Strona 3 z 3
»
Forum
»
Programowanie
»
[C++] Wytwarzanie gier 2D
Regulamin
© Wszelkie prawa zastrzeżone 2005-2025