[SFML] Problem z spritem w funkcji
Ostatnio zmodyfikowano 2013-08-04 10:24
bbcodepl Temat założony przez niniejszego użytkownika |
[SFML] Problem z spritem w funkcji » 2013-08-04 10:00:18 Witam. Mam problem z wyświetleniem sprite'a: Image HUD; Sprite HUD_;
void rysujHUD() { HUD_.SetSubRect( IntRect( 0, 0, 240, 20 ) ); HUD_.SetPosition( pozycjaHUD_Y ); oknoAplikacji.Draw( HUD_ ); }
W main'ie napisałem pobranie grafiki z pliku i dopisanie jej do sprite'a: HUD.LoadFromFile( "graphics/tileHUD.png" ); HUD.SetSmooth( false ); HUD_.SetImage( HUD );
Ale pojawia się taki błąd kompilatora: -------------- Build: Debug in podstawySFML_01 ---------------
Compiling: main.cpp
-------------- Build: Release in podstawySFML_01 ---------------
Compiling: main.cpp F:\Inne\Programowanie\Programy\podstawySFML_01\main.cpp: In function 'void rysujHUD()': F:\Inne\Programowanie\Programy\podstawySFML_01\main.cpp:125: error: no matching function for call to 'sf::Sprite::SetPosition(int&)' F:\Inne\Programowanie\SFML\include/SFML/Graphics/Drawable.hpp:86: note: candidates are: void sf::Drawable::SetPosition(float, float) F:\Inne\Programowanie\SFML\include/SFML/Graphics/Drawable.hpp:94: note: void sf::Drawable::SetPosition(const sf::Vector2f&) Process terminated with status 1 (0 minutes, 0 seconds) 1 errors, 0 warnings
Prosiłbym o odpowiedź. |
|
pjpeg_objected |
» 2013-08-04 10:16:31 Przekazujesz do funkcji SetPosition() samego inta, a funkcja przyjmuje 2 argumenty typu float lub jeden argument typu Vector2f. |
|
bbcodepl Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2013-08-04 10:24:42 Chyba musze się nauczyć żeby nic nie robić na szybkiego :D dzięki. |
|
« 1 » |