Bajt Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2013-08-10 12:52:41 |
|
pekfos |
» 2013-08-10 12:56:11 Tak więc jakim programem powinienem rozpakować .DevPak? |
Pierwszym lepszym programem. Oczywiście, po zmienieniu rozszerzenia na .tar.bz2. |
|
MrPoxipol |
» 2013-08-10 13:51:11 Sprawdź ustawienia kompilatora. |
|
Bajt Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2013-08-10 15:27:35 Tak też zrobić chciałem, a słowo stało się ciałem. Przywrócenie ustawień domyślnych kompilatora pomogło. |
|
Bajt Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2013-08-10 16:09:34 Teraz ostatnie już moje pytanie(chwała Bogu!): Kod który przedstawiłem u góry jest dobry.. .Jednak w moim przypadku, bufor jest plikiem graficznym - tłem mojej gry. W moim programie ludzik porusza się już bez migania i smug, jednak wyświetlany jest on na szarym tle(ponieważ tak podałem w systemie RGB). Tutaj pojawia się moje pytanie: w jaki sposób wyświetlać mojego ludzika na mojej bitmapie i jednocześnie bez migania? |
|
pekfos |
» 2013-08-10 17:20:52 Zamiast zamalowywać na szaro, wyświetlaj te tło. |
|
Bajt Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2013-08-10 17:26:31 Cóż, próbowałem i tak. int P1_x = 120, P1_y = 220; while( !key[ KEY_ESC ] ) { if( key[ KEY_A ] ) P1_x--; if( key[ KEY_D ] ) P1_x++; if( key[ KEY_W ] ) P1_y--; if( key[ KEY_S ] ) P1_y++; blit( background, screen, 0, 0, 0, 0, background->w, background->h ); masked_blit( P1, background, 0, 0, P1_x, P1_y, P1->w, P1->h ); blit( background, screen, 0, 0, 0, 0, 800, 600 ); }
Owszem tło i ludzik jest wyświetlane, lecz po wciśnięciu jakiegokolwiek przycisku sterowania, bitmapa ludzika zamazuje się. Coś robię źle, ale nie wiem co. |
|
pekfos |
» 2013-08-10 18:18:15 Powiem co jest źle: nie rozumiesz swojego kodu. blit( background, screen, 0, 0, 0, 0, background->w, background->h ); masked_blit( P1, background, 0, 0, P1_x, P1_y, P1->w, P1->h ); blit( background, screen, 0, 0, 0, 0, 800, 600 );
|
Nie będę już pisać, jak to poprawić, bo to banalne. W razie problemów, wracaj do podstaw. |
|
1 2 3 4 5 « 6 » 7 |