Echelon Temat założony przez niniejszego użytkownika |
gra konsolowa i funkcja getDamage » 2013-08-10 13:39:15 Witam! Jestem nowy w C++ ale juz przeszedłem kurs i wciąż poszerzam swoją wiedzę(m.in. kupiłem książkę thinking in C++) ale to nie ważne. Otóż mam problem. w celu sprawdzenia umiejętności(no i dla zabawy oczywiscie też :)) postanowilem napisać grę, ale nie w 3D...ani nie w 2D...(wyższa szkoła jazdy) tylko w konsoli. Gra jest barbarzyńsko prosta. Jest oparta na turach.Gracz pierwszy wybiera akcje(na razie jest tylko attack), która wywołuje effekt(zadaje obrażenia).Po zakonczonej turze wyswietlane sa statystyki przeciwnika (health,mana) i tura należy do gracza 2. Jak się można domyślić gra kończy się gdy jeden gracz pokona drugiego :) a teraz problem: po wpisaniu w konsole słowa attack obrażenia nie zostają zadane.Myślę że błąd leży w funkcji tura1/tura2 albo w funkcji getDamage,ale nie mam pojęcia o co dokładnie chodzi. kod: #include <iostream>