[SFML] Konwersja int na Sf::String - problem .
Ostatnio zmodyfikowano 2013-08-11 12:19
domin568 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
[SFML] Konwersja int na Sf::String - problem . » 2013-08-11 11:49:25 Witam ostatni etap mojej gry , chce aby pokazywało ile punktów ma kółko , a ile krzyżyk , więc do tego na pewno będzie mi potrzebna zmienna int która będzie to wszystko podliczać , oraz sf::String który będzie potem przypisywany do sf::Text aby ten wyświetlił się na ekran . Jak można takie coś zrobić , wymodziłem coś takiego z porad na StackOverFlow , lecz nic mi na ekranie się nie wypisuje sf::String ile_do_ilu; std::ostringstream ostr; if( kogo_kolej == 2 ) { wyg.setText( "WYGRAL KRZYZYK " ); wygrana_krzyzyk++; ostr << wygrana_krzyzyk; ile_do_ilu = ostr.str(); }
sf::Text ile_krzyzyk; sf::Text ile_kolko; ile_krzyzyk.setString( ile_do_ilu ); ile_kolko.setString( ile_do_ilu ); ile_krzyzyk.setFont( czcionka ); ile_kolko.setFont( czcionka ); ile_kolko.setCharacterSize( 46 ); ile_krzyzyk.setCharacterSize( 46 ); ile_krzyzyk.setPosition( 200, 200 ); ile_kolko.setPosition( 300, 300 );
okno.draw( ile_krzyzyk ); okno.draw( ile_kolko ); |
|
pekfos |
» 2013-08-11 12:16:18 Wyświetlasz po czyszczeniu i przed wyświetleniem całości na ekran? |
|
domin568 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2013-08-11 12:19:36 U mnie rysowanie wygląda tak : okno.clear(); okno.draw( menu ); wyjscie.RysujPrzycisk( okno ); start.RysujPrzycisk( okno ); wyg.RysujPrzycisk( okno ); dalej.RysujPrzycisk( okno ); okno.draw( ile_krzyzyk ); okno.draw( ile_kolko );
okno.display(); Sprawdziłem że musiałem nadać kolor , bo myślałem że standardowy jest czarny :p |
|
« 1 » |