[SFML 2.0] Problem z przejściem z trybu Debug na Release
Ostatnio zmodyfikowano 2013-08-11 17:10
domin568 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
[SFML 2.0] Problem z przejściem z trybu Debug na Release » 2013-08-11 14:24:39 Witam , ukończyłem pisać moją grę , no i żeby teraz była bardziej przystępna to chciałem skompilować ją w trybie release , więc zmieniłem liby z końcówką -d na sfml-audio.lib sfml-graphics.lib sfml-main.lib sfml-network.lib sfml-system.lib sfml-window.lib .Następnie przy definicjach preprocesora (w ustawieniach ) wpisałem SFML_STATIC . Próbuje skompilować , ku mojemu zdziwieniu błędów nie ma tak dużo bo tylko 3 , no ale nie mogę skompilować swojej aplikacji . Ten błąd to : LNK2001: unresolved external symbol "public: static class sf::RenderStates const sf::RenderStates::Default" (?Default@RenderStates@sf@@2V12@B) , wyświetlają się takie trzy tylko że 3 plikach (czyli że ta funkcja została tam użyta ) . Czy ktoś byłby mi w stanie pomóc ? , bo pierwszy raz kompiluje pod Release i nie wiem z czym to się je .
|
|
pekfos |
» 2013-08-11 14:26:34 Powinieneś użyć bibliotek z końcówką -s. |
|
MrPoxipol |
» 2013-08-11 14:27:18 @up Szybszy ;< Jeśli linkujesz statycznie, musisz dodać '-s' do nazw bibliotek SFML'a. Było w oficjalnym tutorialu. |
|
domin568 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2013-08-11 14:29:36 No tak , tylko że jak dodam -s (próbowałem wcześniej , to nie ma takiej biblioteki jak sfml-main-s.lib , nawet w katalogu z libami |
|
pekfos |
» 2013-08-11 14:30:38 To skompiluj te biblioteki. |
|
domin568 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2013-08-11 14:34:46 No ale jak je skompiluje to otrzymam chyba to samo co mam w paczce akurat dla mojego kompilatora , czy się mylę ?
|
|
pekfos |
» 2013-08-11 14:36:22 Jak skompilujesz te, których nie masz, to raczej nie otrzymasz tych, które już masz.. |
|
abdi |
» 2013-08-11 14:37:29 skoro jej nie ma to nie musisz dołączać. |
|
« 1 » 2 3 |