[SFML 2.1]Kilka typów zdarzeń naraz / Problem z myszą
Ostatnio zmodyfikowano 2013-08-19 16:34
KubusiastyKuba Temat założony przez niniejszego użytkownika |
[SFML 2.1]Kilka typów zdarzeń naraz / Problem z myszą » 2013-08-19 12:44:02 Witam ,chciałem was prosić o pomoc w napisaniu jednego warunku a konkretnie by po kliknięciu na napis okno się zamknęło ,od rana próbuję to rozkminić ale mi nie wychodzi :( szukałem wszędzie ale nigdzie o czymś takim nie pisze. to co do tej pory zrobiłem i nie działa to if( zdarzenie.type == Event::MouseMoved && zdarzenie.mouseMove.x >= napis.getPosition().x && zdarzenie.mouseMove.x <= napis.getPosition().x + napis.getLocalBounds().width && zdarzenie.mouseMove.y >= napis.getPosition().y && zdarzenie.mouseMove.y <= napis.getPosition().y + napis.getCharacterSize() && zdarzenie.mouseButton.button == Mouse::Left ) GlowneOkno.close(); |
|
MrPoxipol |
» 2013-08-19 12:56:50 sf::Vector2f mouse = sf::Mouse::GetPosition( Window ); sf::FloatRect bounds = napis.getGlobalBounds(); if( sf::Mouse::isButtonPressed( sf::Mouse::Left ) && bounds.contains( mouse ) ) Window.close(); Kod pisany na szybko i z głowy, więc mogą być błędy. |
|
KubusiastyKuba Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2013-08-19 13:36:52 kurcze od 30 minut prubuje to naprawic ale te bledy sa dla mnie za bardzo "bledne" :( moglby mi ktos to wszystko wytlumaczyc?Jak zrobic zeby dzialalo? Edit:XD prze godzine zastanawialem sie czemu mi czasami dziala a czasami nie ,po prostu program reaguje tylko gdy jednoczesnie klikam i ruszam myszka :P To jednak rodzi kolejne pytanie : Jak to narawić ? kod: int myszx = zdarzenie.mouseMove.x; int myszy = zdarzenie.mouseMove.y; FloatRect polenapis = napis.getGlobalBounds(); if( Mouse::isButtonPressed( Mouse::Left ) && polenapis.contains( myszx, myszy ) ) GlowneOkno.close(); |
|
MrPoxipol |
» 2013-08-19 14:44:32 Czytaj dokładniej, a później mów co nie działa... dokładnie masz złe pierwsze 2 linie (może tak czytanie ze zrozumieniem?). Ruch myszy na osiach od ostatniego poruszenia to nie to samo co aktualna pozycja myszy.. PS Polecam Serdecznie ;) |
|
KubusiastyKuba Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2013-08-19 15:46:02 Ta strone znam dzieki niej mam ogolne pojecie co napisales wczesniej;) ,twoj kod sie nie kompiluje ,po malych poprawkach kompilator mi mowi ze floatrect i Vector2i nie pasuja do siebie ,moj kod w pewnym stopniu dziala dlatego go wkleilem.Wiec nadal czekam na rady :) |
|
ridic14 |
» 2013-08-19 15:59:05 po prostu program reaguje tylko gdy jednoczesnie klikam i ruszam myszka :P |
umieściłeś ten kod w pętli while(pollEvent()) ? jeśli tak to się nie dziw |
|
KubusiastyKuba Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2013-08-19 16:05:29 no tak ,mam ją w pętli.Ale jak zrobić to inaczej? |
|
ridic14 |
» 2013-08-19 16:10:42 To co masz w pętli dzieje się tylko jeśli jest jakieś zdarzenie. Spróbuj umieścić ten kod zaraz po pętli zdarzeń. |
|
« 1 » 2 |