[SFML 2.0] Program się kompiluje, ale nie włącza
Ostatnio zmodyfikowano 2013-08-28 23:38
jedrus55 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
[SFML 2.0] Program się kompiluje, ale nie włącza » 2013-08-27 18:22:00 Witam. Chciałem zacząć programowanie w SFML w CodeBlocks. Więc pobrałem najnowsze CodeBlocks 12.11 i SFML-2.0-windows-gcc-4.7-tdm-32bits. Zrobiłem wszystko według instrukcji z kursu i podczas sprawdzania czy działa wystąpił błąd. Program się kompiluje jednak gdy chcę go włączyć to włącza się okienko konsoli a później jest informacja że program przestał działać. W CodeBlocks mam tylko informację: Process terminated with status -1073741819 (0 minutes, 0 seconds) |
|
megatron |
» 2013-08-27 18:49:35 nie skopiowałeś plików dll |
|
jedrus55 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2013-08-27 18:53:00 Skopiowałem wszystki dllki do folderu całego projektu czyli KURSSFML czyli do folderu gdzie mam plik main itp, a także dla pewności do KURSSFML/bin/debug i KURSSFML/bin/relase. |
|
MrPoxipol |
» 2013-08-27 20:29:53 @megatron nie wypowiadaj się jak masz pierdzielić takie głupoty.
@autor Podaj kolejność linkowanych bibliotek i sprawdz czy pobrałeś odpowiednią wersje SFML dla MinGW SJLJ oraz zobacz, czy nie masz jakiś pozostałości w ustawieniach Code Blocks po starszych wersjach i czy czegoś nie pozmieniałeś. |
|
jedrus55 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2013-08-27 21:35:08 Zrobiłem wszystko idealnie tak jak w kursie. Nie wiem już o co chodzi i co znaczy ten błąd 1073741819. |
|
MrPoxipol |
» 2013-08-27 23:20:07 Nie grzebałeś czasem kiedyś w ustawieniach kompilatora w Code Blocks? Z tego co pamiętam zdarza się, że ustawienia ze starszych wersji programu zostają nawet po deinstalacji. |
|
jedrus55 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2013-08-27 23:42:53 Pierwszy raz ściągnąłem CodeBlocks i jestem świeżo po formacie :( |
|
MrPoxipol |
» 2013-08-27 23:53:14 No to hm. Spróbuj skompilować z konsoli - bez ide. Zobacz czy problem nadal będzie występywał. Dodaj ścieżkę do katalogu bin do zmiennej środowiskowej PATH (jeśli nie wiesz co to - wystukaj w google) i odpal w konsoli: cd katalog\z\kodem\zrodlowym g++ main.cpp -Isciezka_do_include_sfml -Lsciezka_do_lib_sfml -lsfml-graphics -lsfml-window -lsfml-system
|
|
« 1 » 2 3 |