Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

Tworzenie paczek i wlasnych rozszerzen

Ostatnio zmodyfikowano 2013-09-07 16:18
Autor Wiadomość
Mr.J
Temat założony przez niniejszego użytkownika
Tworzenie paczek i wlasnych rozszerzen
» 2013-09-07 15:44:12
Witam,
Jestem na "srodkowym" tapie tworzenia gry i w miare uplywu czasu przybywa mi plikow takich jak tekstury, pliki przechowujace dane map itd... zastanawiam sie w jaki sposob pozamykac niektore pliki w jeden i jak wyglada operowanie na takich paczkach? Kolejne pytanie to w jaki sposob stworzyc wlasne rozszerzenie? Chodzi mi to o uniemozliwienie podgladu pliku przez programy do edycji tekstu.
Pozdrawiam
Mr.J
P-91632
MrPoxipol
» 2013-09-07 15:55:55
Użyj biblioteki do zipów np. zipos lub obsługującej większą ilość typów archiwów (m.in .pak, .7z, .zip, .wad) bibliotekę PhysFs. Oczywiście możesz przy użyciu zlib'a stworzyć własny typ archiwów i własny interface do jego obsługi.
P-91633
Mr.J
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2013-09-07 16:03:10
Zaraz sprawdze, zastanawiam sie(odnosnie drugiego pytania) czy nie wystarczy tego zrobic tak: ofstream nazwa ... nazwa.open("mojTyp.jakis") ?
P-91636
MrPoxipol
» 2013-09-07 16:18:03
Dla przykładu w SFML 2.1 masz dostęp do klasy sf::InputStream, piszesz własną klasę dziedziczącą po niej i możesz załadować np. teksturę ze Stream'u używając loadFromStream() tylko musisz zaimplementować obsługę swojego formatu w swoim InputStream'ie. Na wiki SFML na github'ie jest przykład użycia PhysFs do ładowania zasobów.
P-91638
« 1 »
  Strona 1 z 1