Wyznaczanie kierunku odbicia piłki
Ostatnio zmodyfikowano 2013-09-11 19:57
| Bimbol Temat założony przez niniejszego użytkownika | Wyznaczanie kierunku odbicia piłki » 2013-09-11 18:29:01 Witam, zatrzymałem się na problemie z odbijaniem piłki. Nie wiem, jak napisać funkcję, która zwróci mi wartości x oraz y dla kierunku piłki po odbiciu przez inną. W mojej grze kolizje sprawdzam po przez odczyt długości c: Więc mogę obliczyć przy okazji tangens i inne funkcje trygonometryczne, tylko jak później wyliczyć kierunek piłki? Nie interesuje mnie tutaj przekazywanie mocy itd. Tylko wyznaczanie kierunku. | 
|  | 
| kubawal | » 2013-09-11 18:40:06 Użyj box2d lub podobnej. | 
|  | 
| pekfos | » 2013-09-11 18:55:47 Przecież wyraźnie pyta o sposób, a nie gotowca.. | 
|  | 
| MrPoxipol | » 2013-09-11 19:01:26 Tak poza tematem: masz błąd w obrazku, kąt mający 30 stopni to nie kąt prosty ;p A swoją drogą, każdy raczej wie jakie są kąty w trójkącie prostokątnym i nie musisz żadnego z nich zaznaczać.
 @down
 tia, ale mówię o tym, który narysował @Bimbol ;)
 | 
|  | 
| pekfos | » 2013-09-11 19:07:04 | 
|  | 
| kubawal | » 2013-09-11 19:08:17 | 
|  | 
| Bimbol Temat założony przez niniejszego użytkownika | » 2013-09-11 19:57:49 | a tematem: masz błąd w obrazku, kąt mający 30 stopni to nie kąt prosty ;p A swoją drogą, każdy raczej wie jakie są kąty w trójkącie prostokątnym i nie musisz żadnego z nich zaznaczać. | 
 Dałem tam kropkę, ale nie miałem na myśli kąta prostego. Moja wina, wprowadziłem was w błąd. Dzięki za pomoc, pokombinuję w tym kierunku. | 
|  | 
| « 1 » |