[Box2D v.2.2.1] Kompilator nie może znaleźć plików przy kompilacji testbeda.
Ostatnio zmodyfikowano 2013-09-22 21:26
MrPoxipol |
» 2013-09-20 18:08:45 Wygląda na to, że wygenerowałeś złe Makefile. Wygeneruj dla bodajże 'MinGW Makefile'. Powinno działać. |
|
pekfos |
» 2013-09-20 18:12:16 Równie dobrze może odpalić projekt C::B. Co ma się skompilować, to się skompiluje. A takie rzeczy, jak freeglut najprawdopodobniej trzeba doinstalować. |
|
Gabes |
» 2013-09-20 22:55:01 Rafi źle się do tego zabierasz, najpierw skompiluj Box2D, następnie freegluta, i glui(wymaga gluta lub freegluta). Mając trzy liby dopiero kompiluj Testbed.vcxproj(w Build/vs2010). Gdybyś mimo wszystko miał problemy to masz tu do testów Testbed. |
|
Rafi Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2013-09-21 09:17:54 @MrPoxipol makefile jest właśnie wygenerowany na MinGW.
@Gabes tak też spróbowałem - bez efektu. Nadal projekt chce te pliki.lib( freeglut, glui i sam box2d kompilują się bez problemu). A pro po podanego przez ciebie skompilowanego Testbeda - niestety nie mogę do niego podpiąć własnych testów. |
|
MrPoxipol |
» 2013-09-21 09:45:55 Podaj dokładnie jaki kompilator to spróbuje skompilować i udostępnię. A, fakt. Piszesz, że libki się kompilują ;) Podaje rozwiązanie: http://www.box2d.org/forum/viewtopic.php?f=7&t=4463 Nie trzeba było dużo szukać ;) Dodaj do CMakeList.txt folderu TestBed, linijkę winmm ;) Wszystko działa :) (MinGW TDM-1 4.7.1) |
|
pekfos |
» 2013-09-21 12:48:02 Nadal projekt chce te pliki.lib( freeglut, glui i sam box2d kompilują się bez problemu) |
To wrzuć je tam, gdzie linker ich szuka. |
|
Rafi Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2013-09-21 14:35:10 Libki kompilowały się do .a, a teoretycznie potrzebne były w .lib ( w .a zresztą też)
Z całą biblioteką (i testbedem oczywiście) poradziłem sobie w prosty, banalny sposób - ściągnąłem wersję 2.2.0 zamiast aktualnej 2.2.1. Efekt? Kompilacja przebiegła bez problemów, tesbed wraz z samą biblioteką chodzi. Nie wiem, co nie pasowało wersji 2.2.1. Różnice między tymi dwoma wersjami nie są duże, więc już nie zamierzam walczyć z aktualną.
Dziękuję wszystkim za pomoc ;) |
|
MrPoxipol |
» 2013-09-21 15:32:39 W wersji 2.2.1 wszytko jest OK. Przecież wyżej podałem rozwiązanie. Wystarczy dodać -lwinmm - winmm do CMakeList.txt, tak jak zrobiono w podanym przeze mnie temacie z forum Box2D. Po prostu autorzy przy robieniu paczki 2.2.1 zapomnieli dodać tej linijki. |
|
1 « 2 » 3 |