Usuwanie niechcianego obiektu w grze
Ostatnio zmodyfikowano 2013-09-24 12:40
KubusiastyKuba Temat założony przez niniejszego użytkownika |
Usuwanie niechcianego obiektu w grze » 2013-09-24 11:23:01 Witam ,chciałbym się spytać co zrobić z niechcianą klasą(oczywiście szukałem po internecie ,ale albo nie ma ,albo nie mogę znaleźć rozwiązania) tzn. stworzyłem klasę ale po jakiejś tam akcji nie jest mi ona potrzebna ,ta klasa składa się ze Sprita ,więc rozchodzi się o to co zrobić by się już nie wyświetlała?Na razie zmieniam jej pozycję na jakaś dziwną ,ale ona jednak stale zajmuje mi miejsce w pamięci.Próbowałem destruktorem ,ale wtedy pojawiają mi się dziwne graficzne efekty.
Proszę o pomoc.
Dzięki. |
|
DejaVu |
» 2013-09-24 12:35:20 Utwórz obiekt dynamicznie i skasuj go, gdy już będzie niepotrzebny. |
|
akwes |
» 2013-09-24 12:40:14 Warto jeszcze dodać, że mylisz takie pojęcia jak klasa oraz obiekt. Jeżeli masz zbędną klasę to jej usuwanie przeprowadzasz kasując kod. Zbędne obiekty likwiduje się logiką kodu. Warto nadmienić, że jeden sprajt to zwykle nie problem i po prostu możesz zamiast go usuwać to po prostu go nie wyświetlać. |
|
« 1 » |