manfred |
» 2009-07-28 19:43:28 A definicja zmiennej pPlayer to gdzie? Bo ja widzę tylko deklarację. |
|
manfred |
» 2009-07-28 20:22:40 W wersji dla leniwych (bo np. kurs ethourisa ładnie wyjaśnia, czym jest deklaracja, a czym definicja, wystarczy przeczytać): w main.cpp musisz dać |
|
manfred |
» 2009-07-28 20:57:31 Ale że co? Jeśli chcesz mieć konstruktor z argumentami, to najpierw taki napisz w klasie pochodnej tak, żeby wywoływyał tego z bazowej z odpowiednimi argumentami. |
|
manfred |
» 2009-07-28 22:17:03 Bo można callnąć tylko konstruktor klasy bezpośrednio bazowej... |
|
manfred |
» 2009-07-28 22:33:38 Ale ona nie ma parametrów. |
|
manfred |
» 2009-07-28 23:05:11 Chodzi tylko o to, żeby mówić poprawnie, do jasnej cholery... Parametr to coś, co określa jakiś parametryzowany twór - na przykład równanie z parametrem jest tylko bazą do stworzenia "pełnoprawnego" równania. Funkcje mają argumenty. @up: Jak mógł prezydent, to i ja: "spadaj dziadu";P A odpowiadając na pytanie - to w klasie bezpośrednio bazowej zrób /chroniony?/ konstruktor, który wyforwarduje odpowiednie rzeczy do konstruktora cObject. |
|
manfred |
» 2009-07-28 23:26:02 struct zuo { zuo( int a ) : myA( a ) { } private: int myA; }; struct zuezuo : zuo { zuezuo( int b ) : zuo( 666 ) , myB( b ) { } zuezuo( int a, int b ) : zuo( a ) , myB( b ) { } private: int myB; }; struct zuooo : zuezuo { zuooo() : zuezuo( 1, 2 ) , myC( 443556 ) { } private: int myC; }; Odpowiedź na pytanie - nie :P. |
|
manfred |
» 2009-07-29 08:58:51 Popraw na: cCharacter::cCharacter( int iMaxHP, int iAttack, int iDefense, int iInjuryMin, int iInjuryMax, string strName, int iPositionX, int iPositionY, string strPathOfFile ) : cObject( strName, iPositionX, iPositionY, strPathOfFile ) { } i cPlayer::cPlayer( int iMaxHP, int iAttack, int iDefense, int iInjuryMin, int iInjuryMax, string strName, int iPositionX, int iPositionY, string strPathOfFile ) : cCharacter( iMaxHP, iAttack, iDefense, iInjuryMin, iInjuryMax, strName, iPositionX, iPositionY, strPathOfFile ) { } Mnie się wydaje, że jak sadzisz takie kwiatki, to nigdy nie miałeś do czynienia z funkcjami... |
|
1 2 3 « 4 » |