Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

Obrazek jako bufor

Ostatnio zmodyfikowano 2009-07-29 23:17
Autor Wiadomość
Tombol
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2009-07-29 16:13:59
C/C++
while( true )
{
    if( silnik.is_menu == true ) //Menu
    {
        masked_blit( menu, screen, 0, 0, menu_x, menu_y, menu->w, menu->h );
        show_mouse( menu );
        if( silnik.myszka_start() == true )
             silnik.is_menu = false;
       
    }
   
    if( silnik.myszka_exit() == true )
    {
        break;
    }
   
    if( silnik.is_menu == false ) //Gra
    {
        while( speed > 0 )
        {
            if( silnik.pause() == true )
                 silnik.paused = true;
           
            gracz.ruszanie();
            gracz.wypadanie( 0, 580 );
            if( silnik.paused == true )
                 glowna.lec();
           
            glowne.lives_licz( glowna, silnik );
            silnik.kolizja( glowna, gracz );
            jeden.zderzenie( glowna, lvl, a );
           
           
            if( silnik.exit() == true )
            {
                silnik.is_menu = true;
                silnik.paused = false;
                glowna.start( 320, 0 );
                //lvl.poziom1();
            }
            speed--;
        }
        //Rysowanie
        clear( bufor );
        //***********Lives***********************************
        for( int i = 0; i < lvl.z; i++ )
        {
            masked_blit( klocek1, bufor, 0, 0, lvl.Vx[ i ], lvl.Vy[ i ], klocek1->w, klocek1->h );
        }
        if( glowne.lives_ile == 3 )
        {
            masked_blit( lives3, bufor, 0, 0, glowne.lives_x, glowne.lives_y, lives3->w, lives3->h );
        }
       
        if( glowne.lives_ile == 2 )
        {
            masked_blit( lives2, bufor, 0, 0, glowne.lives_x, glowne.lives_y, lives2->w, lives2->h );
        }
       
        if( glowne.lives_ile == 1 )
        {
            masked_blit( lives1, bufor, 0, 0, glowne.lives_x, glowne.lives_y, lives1->w, lives1->h );
        }
       
        if( glowne.lives_ile == 0 )
        {
            silnik.is_menu = true;
            glowne.lives_ile = 3;
        }
       
        if( silnik.paused == false )
        {
            textprintf_ex( bufor, font, 230, 230, makecol( 200, 200, 200 ), - 1, "Nacisnij P aby kontynuowac" );
        }
        //*******************************************************
        blit( tlo, bufor, 0, 0, tlo_x, tlo_y, tlo->w, tlo->h );
        masked_blit( paletka, bufor, 0, 0, gracz.paletka_x, gracz.paletka_y, paletka->w, paletka->h );
        masked_blit( pilka, bufor, 0, 0, glowna.pilka_x, glowna.pilka_y, pilka->w, pilka->h );
        blit( bufor, screen, 0, 0, 0, 0, 640, 480 );
    }
}
//************************************************************
allegro_exit();
return 0;
}
END_OF_MAIN();


Wiem że kod może wyglądać niezrozumiale ale ta gra jest tylko po to żeby nauczyć się pisać gry a nie napisać grę ;p




P-8897
DejaVu
» 2009-07-29 16:57:37
W programie zrobiłeś timer'a, więc zapewne on Ci klatkuje.
P-8898
Tombol
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2009-07-29 17:09:24
No ale bez timera przecież gra będzie chodzić źle ; d

A rysowanie nie jest w timerze ; d
P-8899
DeBugger
» 2009-07-29 19:50:24
Więc zmień rozdzielczość timera. :P
P-8900
Tombol
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2009-07-29 20:52:28
Nie wiem czemu ale nawet jak spowolnię timer to piłka chodzi "dziwnie" tak jakby się trzęsła ;/

Nie wiem może to już wina allegro że jest za wolne czy coś ; d
P-8901
DeBugger
» 2009-07-29 21:04:43
Przyśpiesz go. :P
P-8902
Tombol
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2009-07-29 21:24:46
no racja przyśpieszyłem timera to już jakoś sensowniej to wygląda ale chyba i tak się przerzucę na Open Gl'a
P-8903
DejaVu
» 2009-07-29 21:48:13
Jeśli problem rozwiązany - napisz to jawnie i zamknij temat.
P-8904
1 2 « 3 » 4
Poprzednia strona Strona 3 z 4 Następna strona