[SFML 2.0] miganie sprite
Ostatnio zmodyfikowano 2013-10-26 10:28
DejaVu |
» 2013-10-22 22:00:20 Skoro problem 'migania' sprajta pojawia się tylko w określonej sytuacji to znaczy, że źle zaprojektowałeś swoją grę. Przypuszczam, że jednak wywołujesz dwukrotnie display w pętli głównej while, tak jak to zostało już zasugerowane. Ewentualnie wykonujesz jakąś dodatkową akcję rysowania w pętli eventów zamiast poza nią. |
|
domin568 |
» 2013-10-23 14:34:53 A czyścisz okno przed każdym rysowaniem klatki ?? okno.clear (); ?? |
|
oputyk Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2013-10-26 10:28:52 Czyszczę. Dobra, dzięki wszystkim za pomoc, znalazłem pomysł na to jak usunąć ten problem. |
|
1 « 2 » |