Nie. Nie wychodzę po za tablicę. Program wysypuje się dopiero po dodaniu tych kolejnych 34 sprit'ow. Gdy je usunę wtedy kompiluje się normalnie. Wydawało mi się, że cały czas kompiluje w trybie debug. Po zmianie odesłało mnie do linijki w której tworzę okno aplikacji:
RenderWindow oknoAplikacji( sf::VideoMode( 800, 600, 32 ), L"Tutył gry" );
EDIT:
Oczywiście w międzyczasie próbuję sam coś zdziałać i chyba coś zdziałałem.
Jeśli zamiast tworzyć te Sprite: 1,2,3,4 itd. stworzę sobie vector i wepcham do niego te swoje 34 Sprity to program śmiga. To by oznaczało, że do końca prac nad tą grą musiał bym korzystać zawsze z vectorów. W niektórych przypadkach może to być uciążliwe ale jakoś sobie będę radził.
Póki co stworzyłem kilkanaście wektorów typu Sprite, do jednego wepchałem kilkaset spritów i jest git.
Boje się tylko o jedno. Jak to będzie się miało na dłuższą metę, czy nie wysypie się prędzej czy później tak jak teraz.
Jeśli ktoś ma inne rozwiązania tego problemu to proszę pisać. Z chęcią odczytam.
EDIT 2:
Niestety. Nadal jest problem. Próbowałem różnych, nawet niedorzecznych jak dla mnie sposobów. O dziwo niekiedy się sprawdzało. Program się nie kompiluje, zmieniam nazwę 1 zmiennej typu Sprite i już się kompiluje. Potem dodaje 1 Sprite, już się nie kompiluje. Później dodałem tablice zmiennych w osobnym pliku i podpiąłem go do głównego kodu, nie działo. Więc zamiast tablicy zrobiłem sobie 17 osobnych Spritów i teraz działa. Ciągle wyskakuje błąd, w którym pisze, że nie można obsłużyć wyjątku w MyGame, bo stos jest przepełniony. Tak jak napisałem w pierwszym poście. Nie rozumiem tego. Bardzo proszę, aby ktoś wytłumaczył o co chodzi z tym przepełnieniem stosu. (Czyżbym nie mógł dodać więcej zmiennych tego typu do programu?)
Stworzyłem sobie nowy projekt, zeby pokombinować i napisałem coś takiego:
#include <iostream>
#include <cstdio>
using namespace std;
int main()
{
bool prawdaczynie[ 6000 ];
return 0;
};
I trochę się dziwie. Gdy tworzę tablice o rozmiarze 6000 kompiluje się bez przeszkód. Potem tworzę tablice o rozmiarze 100000000 i wysypuje się. Również pokazuje, że stos jest przepełniony. Ale to nic, bo po nieudanej próbie wpisuje z powrotem 6000 i pomimo iż na początku dla takiej ilości błąd się nie pojawił, to przy tej próbie już się pojawił. Nie pojmuję tego, a chciałbym.