Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

VFS Implementacja

Ostatnio zmodyfikowano 2013-10-29 17:15
Autor Wiadomość
sheadovas
Temat założony przez niniejszego użytkownika
VFS Implementacja
» 2013-10-28 16:38:01
Witam, od jakiegoś czasu poszukiwałem jakiegoś sposobu na zabezpieczenie plików z gry (obrazków, muzyki) przed przeciętnym użytkownikiem, tzn chcę je schować do np pliku.dat Znalazłem artykuł na warsztacie o VFS i tu pojawia się problem, ponieważ nie wiem za bardzo jak się za to zabrać. Czy mógłby mi ktoś pokazać jakąś prostą implementację VFS? Z góry dzięki
P-94714
MrPoxipol
» 2013-10-28 16:55:01
Możesz zerknąć: https://github.com/Mati365​/Rect-Adventures/tree/master​/src/Game/Resources/Filesystem.
Swoją drogą, możesz użyć biblioteki PhysFs do archiwów :P
P-94716
sheadovas
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2013-10-29 17:15:01
dzięki, w razie problemów otworze ponownie temat ;)
P-94786
« 1 »
  Strona 1 z 1