Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

[SFML 2.0] Problem z odpalaniem programu

Ostatnio zmodyfikowano 2013-11-01 12:03
Autor Wiadomość
Xynxyn
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2013-10-31 22:20:13
Nie działa. :(
P-94996
MrPoxipol
» 2013-10-31 22:42:24
Skompiluj bibliotekę SFML pod używanym przez Ciebie kompilatorem.
P-95000
Xynxyn
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2013-10-31 23:46:09
Dodam, że linkowanie statyczne libstdc++ nic nie zmieniło.
A ktoś testował tą testową aplikację u siebie? Działa?
P-95002
Gabes
» 2013-11-01 00:07:55
Testowałem nie działa.
Dlaczego jesteś taki uparty, pobierz C::B 12.11 z MinGW 4.7.1 lub zainstaluj nowsze i odpowiednie do skompilowanej biblioteki SFML2.(podałem wcześniej link).
U mnie kompilacja w 4 trybach release, debug, release-static jak i debud-static  przebiega bezproblemowo tak jak napisał MrPoxipol ważna jest kolejność dodawania libów.
P-95004
Xynxyn
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2013-11-01 09:59:32
Szczerze powiedziawszy pocieszyłeś mnie. Wolałbym, żebym robił coś źle, niż żeby się okazało, że karta graficzna nie obsługuje SFML 2. ;P

Pobiorę i dam znać czy działa.
P-95007
Xynxyn
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2013-11-01 10:29:50
Zainstalowałem CodeBlocksa 12.11 i... nie działa. O.o

Testowa aplikacja wygląda tak samo, ale w innym projekcie, wyświetla się chociaż tekst w CMD i kiedy pojawiają się funkcje z SFMLa,... dzieje się to samo.
P-95008
MrPoxipol
» 2013-11-01 11:05:51
Jeśli coś nie działa to nie używaj już wcześniej skompilowanych bibliotek..Tak jak mówię. Skompiluj ze źródeł (na sfml-dev.org masz poradnik).
P-95011
Gabes
» 2013-11-01 12:03:48
Rozwiejmy twoje obawy dotyczące karty graficznej.
Testowy program
P-95014
1 « 2 »
Poprzednia strona Strona 2 z 2