[SFML 2.0] Problem z odpalaniem programu
Ostatnio zmodyfikowano 2013-11-01 12:03
Xynxyn Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2013-10-31 22:20:13 Nie działa. :( |
|
MrPoxipol |
» 2013-10-31 22:42:24 Skompiluj bibliotekę SFML pod używanym przez Ciebie kompilatorem. |
|
Xynxyn Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2013-10-31 23:46:09 Dodam, że linkowanie statyczne libstdc++ nic nie zmieniło. A ktoś testował tą testową aplikację u siebie? Działa? |
|
Gabes |
» 2013-11-01 00:07:55 Testowałem nie działa. Dlaczego jesteś taki uparty, pobierz C::B 12.11 z MinGW 4.7.1 lub zainstaluj nowsze i odpowiednie do skompilowanej biblioteki SFML2.(podałem wcześniej link). U mnie kompilacja w 4 trybach release, debug, release-static jak i debud-static przebiega bezproblemowo tak jak napisał MrPoxipol ważna jest kolejność dodawania libów. |
|
Xynxyn Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2013-11-01 09:59:32 Szczerze powiedziawszy pocieszyłeś mnie. Wolałbym, żebym robił coś źle, niż żeby się okazało, że karta graficzna nie obsługuje SFML 2. ;P
Pobiorę i dam znać czy działa. |
|
Xynxyn Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2013-11-01 10:29:50 Zainstalowałem CodeBlocksa 12.11 i... nie działa. O.o
Testowa aplikacja wygląda tak samo, ale w innym projekcie, wyświetla się chociaż tekst w CMD i kiedy pojawiają się funkcje z SFMLa,... dzieje się to samo. |
|
MrPoxipol |
» 2013-11-01 11:05:51 Jeśli coś nie działa to nie używaj już wcześniej skompilowanych bibliotek..Tak jak mówię. Skompiluj ze źródeł (na sfml-dev.org masz poradnik). |
|
Gabes |
» 2013-11-01 12:03:48 |
|
1 « 2 » |