[C++, Irrlicht] Utworzenie wirtualnego pliku z nadaną ścieżką
Ostatnio zmodyfikowano 2013-11-21 20:14
RazzorFlame Temat założony przez niniejszego użytkownika |
[C++, Irrlicht] Utworzenie wirtualnego pliku z nadaną ścieżką » 2013-11-04 17:21:17 Jako że wydaje się że Irrlicht nie ma funkcji do ładowania pliku z pamięci, chciałbym się was zapytać czy jest możliwość utworzenia takiego wirtualnego pliku tak aby po podaniu do niego jakiejś ścieżki do pamięci (tak samo jak do pliku na dysku) możnaby było odczytać go tak samo jakby był taki plik na dysku. Jeśli nie to czy w Irrlicht jest taka funkcja by załadować taki plik z pamięci? |
|
pekfos |
» 2013-11-04 17:23:18 Sprawdź dokumentację Irrlichta. |
|
RazzorFlame Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2013-11-04 17:23:54 Myślisz że nie sprawdzam? Jak na razie kicha a sprawdzam od dobrej godziny jak nie dwóch ;) |
|
pekfos |
» 2013-11-04 17:24:39 Nie możesz zapisać danych do pliku tymczasowego? |
|
RazzorFlame Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2013-11-04 17:28:45 Niby moge ale czy nie jest to zbytnio czasochłonne dla pliku o wielkości ok 70MB albo nawet większego? Edit: Byłoby to bardzo łatwe do zrealizowania ale powolne. |
|
maly |
» 2013-11-04 17:35:31 Może createMemoryReadFile i createMemoryWriteFile. |
|
DejaVu |
» 2013-11-19 04:30:36 Jako że wydaje się że Irrlicht nie ma funkcji do ładowania pliku z pamięci (...)
|
Ładowania jakiego pliku? Nie sądzę, aby taka funkcjonalność miała jakiekolwiek znaczenie skoro nie jest znany kontekst problemu, tj. jaki format pliku chcesz wczytać z 'pamięci'. Wystarczyłoby gdybyś po prostu podał jaką funkcję/metodę wywołujesz przy wczytywaniu pliku z dysku - to już jest jakiś konkretny problem :) Domyślam się, że chciałbyś dane (czyli plik) pobrać z resource-a i podetknąć go do jakiejś konkretnej funkcji/metody Irrlichta. http://irrlicht.sourceforge.net/forum/viewtopic.php?t=21289http://irrlicht.sourceforge.net/forum/viewtopic.php?t=39961 |
|
RazzorFlame Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2013-11-19 15:35:42 W tych obydwu przykładach wczytują z dysku a następnie lokują go w pamięci. Mi chodzi o to żeby mając tablice znaków (zawartość pliku) umieścić go w pamięci dodając do niego przy tym samemu ustaloną nazwe. Np. mamy tablice char-ów w pamięci: char fileBuffer[] = "abcdef"; std::string fileName = "jakisplik.xxx"; createMemoryFile( fileBuffer, fileName );
No i oczywiście szukam owej funkcji "createMemoryFile" (nazwa dla przykładu), takiej która umieści plik w RAM-ie oraz będzie do niego można się odnosić za pomocą ścieżki tak jakbym korzystał z dysku. A mianowicie: Mam sobie kreator archiwów (wspomniany w innych tematach RazzaX) i odczytując zawartość pewnego pliku (np. modelu) chce go umieścić w pamięci, żeby go odczytać tak jak z dysku. |
|
« 1 » 2 |