Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

[C++, eNet] Wysyłanie stanu gracza klient <-> server

Ostatnio zmodyfikowano 2013-11-10 12:20
Autor Wiadomość
DejaVu
» 2013-11-09 22:07:36
Przeczytaj » KursyKurs WinSock, C++ kurs, przeczytaj http://sfml-dev.org/tutorials​/2.1/network-socket.php, a potem zabieraj się za bibliotekę eNet (http://enet.bespin.org​/Tutorial.html), bo to nie biblioteka kołami kręci, lecz wiedza merytoryczna na temat mechanizmów sieciowych.
P-95843
Rughailon
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2013-11-10 12:20:43
Tak, trzeba będzie jeszcze poczytać o sieci. Dziękuje wszystkim za rady. :)
P-95853
1 « 2 »
Poprzednia strona Strona 2 z 2