[Code::Blocks] Jak zaktualizować kompilator?
Ostatnio zmodyfikowano 2013-11-22 12:36
Lotherad Temat założony przez niniejszego użytkownika |
[Code::Blocks] Jak zaktualizować kompilator? » 2013-11-20 20:24:07 Otóż chciałem użyć to_string by przekonwertować int na string. Wywala error, który mówi, że to_string nie należy do std. Internet mówi, że muszę zaktualizować kompilator, ale nie wiem jak. |
|
pekfos |
» 2013-11-20 20:25:20 |
|
MrPoxipol |
» 2013-11-20 21:17:39 Zrób sobie własny to_string: std::string to_string( int i ) { std::ostringstream o; o << i; return o.str(); }
|
|
Lotherad Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2013-11-20 23:50:59 Zainstalowałem i dalej C:\Documents and Settings\Dom\Desktop\Game\Game\main.cpp|16|error: 'to_string' was not declared in this scope. Jedyny plik jakiego w bin brakuje to mingw32-make ale to przecież nie on kompiluje, już nie wiem co jest nie tak. Edit. W dodatku mam dodaną opcję z C++11 mingw32-c++.exe -Wall -fexceptions -g -std=c++11 -c |
|
maly |
» 2013-11-21 10:15:34 |
|
Elaine |
» 2013-11-21 15:03:14 MinGW jest praktycznie martwy, najlepiej zostawić go w spokoju i używać MinGW-w64. Kompilator można pobrać np. stąd. |
|
Lotherad Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2013-11-21 16:46:25 Ściągnąłem mingw-w64-v3.0.0.tar, wypakowałem i nie wiem co mam zrobić. |
|
maly |
» 2013-11-21 17:01:48 Alueril dał Ci linka skąd ściągać. Dla Win64, Dla Win32Ale niemam pojęcia co powinieneś wybrać czy "threads-posix" czy "threads-win32". |
|
« 1 » 2 3 |