Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

Czy można zrobić "program w programie" ?

Ostatnio zmodyfikowano 2013-11-22 16:50
Autor Wiadomość
Zdziwiony
Temat założony przez niniejszego użytkownika
Czy można zrobić "program w programie" ?
» 2013-11-21 19:43:43
Witam. Mam do Was pytanie, a mianowicie czy można zrobić tak jakby program w programie ? (chciałbym nawiązać do poprzedniego założonego przeze mnie tematu ;) Tak chodzi o te nieszczęsne wczytanie tekstu :P Ale udało mi się jakoś ogarnąć to samemu! :) Jednakże jeśli zrobieę to w 100% w WinAPI to minecraft odpala za każdym razem jak wklepie się jedną litere co jest dziwne... próbowałem to naprawić, ale nie udało mi się, więc póki co nie mam zamiaru zawracać sobie tym głowy) (wydaje mi się, że po prostu tekst jest pobierany za każdym wpisaniem litery i tu jest problem, ale to tylko moja dedukcja a w poprzednim temacie pisaliście, żebym lepiej przestał dedukować :P )
 
A wracając do tematu to chcę, żeby ten kod zadziałał w ten sposób, że po naciśnięciu przycisku (kontrolki) włączy się okno konsoli, w którym będzie działał ten oto kod:
C/C++
#include <iostream>
#include <windows.h>

using namespace std;
int main()
{
    string nick;
    cin >> nick;
    string N = "java -jar Pliki\\minecraftlauncher1.6.jar C:\\mc1.6.4 " + nick + " 1.6.4-Forge 600 800";
    system( N.c_str() );
    return 0;
}

I to właściwie byłoby tyle...
Ja zapisałem to tak:
C/C++
case GRAJ:
{
    int main()
    {
        std::string nick;
        std::cin >> nick;
        std::string N = "java -jar Pliki\\minecraftlauncher1.6.jar C:\\mc1.6.4 " + nick + " 1.6.4-Forge 600 800";
        system( N.c_str() );
    }
    break;
}

I się nie komplinuje :P
C:\Users\Łukasz\Desktop\C++\Launcher1.6\main.cpp:117:5: error: a function-definition is not allowed here before '{' token
C:\Users\Łukasz\Desktop\C++\Launcher1.6\main.cpp:177:1: error: expected '}' at end of input
C:\Users\Łukasz\Desktop\C++\Launcher1.6\main.cpp:177:1: warning: control reaches end of non-void function [-Wreturn-type]
Process terminated with status 1 (0 minutes, 0 seconds)
2 errors, 2 warnings (0 minutes, 0 seconds)

Tu pytanie:
Czy robię coś źle, czy po prostu takiej wstawki nie da się zrobić?

PS: Wiem, że mogę skomplinować jeden kod osobno i drugi osobno i w tym pierwszym dać polecenie system(start plik2.exe) i wszystko ładnie zadziała, ale  chciałbym żeby to było wgrane w jednym pliku ;)

Pozdrawiam
P-96964
Buby
» 2013-11-21 19:47:13
Nie możesz zdefiniować dwóch funkcji main -,-'
Poczytaj lepiej temat z kursu - funkcje i stwórz sobie funkcję graj.
Możesz przecież zniszczyć okienko i wyświetlić konsole.
P-96966
Dantez
» 2013-11-21 19:48:11
C/C++
case GRAJ:
{
    std::string nick;
    std::cin >> nick;
    std::string N = "java -jar Pliki\\minecraftlauncher1.6.jar C:\\mc1.6.4 " + nick + " 1.6.4-Forge 600 800";
    system( N.c_str() );
    break;
}

Nie musisz robić programów dla każdej funkcji...
P-96967
Buby
» 2013-11-21 19:49:31
@Dantez,
Jemu chodzi przecież, o zamknięcie okna i pojawienie się konsoli.
To co ty mu przedstawiłeś już ma -,-
P-96968
Zdziwiony
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2013-11-21 19:51:07
A nie można wywołać konsoli bez zamykania okienka ?
I jak wywołać tę konsolę :P ? Tak, żeby kod miał szansę się wykonać i zapytać użytkownika o nicka ? Bo jak zapisze to bez int main to się owszem skomplinuje, ale okno konsoli pokaże się i zniknie z powodów oczywistych....
P-96969
pekfos
» 2013-11-21 19:54:27
AllocConsole() i freopen() dla strumieni standardowych.
P-96970
Buby
» 2013-11-21 19:54:45
Dostałeś wskazówkę to szukaj w dokumentacji lub google.
Twoim celem jest pokazać konsolę i zniszczyć okno.
Poprzez szukanie twoje umiejętności wzrosną.
P-96971
Zdziwiony
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2013-11-21 20:06:00
Czyli zanim pokażę konsole MUSZE zniszczyć okienko ?
Z tego co zdążyłem skminić, to mam stworzyć konsolę jako okienko i muszę dać jej osobną obsługę zdarzeń ???
P-96974
« 1 » 2 3
  Strona 1 z 3 Następna strona