Komunikacja sieciowa w grach - TCP czy UDP?
Logowanie
Start
Aktualności
Kursy
Dokumentacja
Artykuły
Forum
CodeDesk
Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Zaloguj
Nie masz jeszcze konta?
Zarejestruj się!
Zapomniałem hasła
»
Forum
»
Programowanie
»
[C++] Wytwarzanie gier 2D
Komunikacja sieciowa w grach - TCP czy UDP?
Ostatnio zmodyfikowano 2013-11-22 16:25
Autor
Wiadomość
DejaVu
Temat założony przez niniejszego użytkownika
Komunikacja sieciowa w grach - TCP czy UDP?
» 2013-11-22 16:25:22
Znalazłem spory artykuł na temat komunikacji sieciowej w grach w kontekście TCP i UDP. Może kogoś z Was zainteresuje:
http://www.iis.sinica.edu.tw/~swc/pub/tcp_in_games.html
P-97046
« 1 »
Strona 1 z 1
»
Forum
»
Programowanie
»
[C++] Wytwarzanie gier 2D
Regulamin
© Wszelkie prawa zastrzeżone 2005-2024