Beneck Temat założony przez niniejszego użytkownika |
Problem z odpowiednią liczbą C++ Builder 6 » 2013-11-25 18:35:41 Cześć , mam (znów) pewien problem , przy użyciu funkcji LabeledEdit1->Text = StringReplace( LabeledEdit1->Text, 'a', 1, TReplaceFlags() << rfReplaceAll ); LabeledEdit1->Text = StringReplace( LabeledEdit1->Text, 'b', 2, TReplaceFlags() << rfReplaceAll ); LabeledEdit1->Text = StringReplace( LabeledEdit1->Text, 'c', 3, TReplaceFlags() << rfReplaceAll ); LabeledEdit1->Text = StringReplace( LabeledEdit1->Text, 'd', 4, TReplaceFlags() << rfReplaceAll ); LabeledEdit1->Text = StringReplace( LabeledEdit1->Text, 'e', 5, TReplaceFlags() << rfReplaceAll ); LabeledEdit1->Text = StringReplace( LabeledEdit1->Text, 'f', 6, TReplaceFlags() << rfReplaceAll ); LabeledEdit1->Text = StringReplace( LabeledEdit1->Text, 'g', 7, TReplaceFlags() << rfReplaceAll ); LabeledEdit1->Text = StringReplace( LabeledEdit1->Text, 'h', 8, TReplaceFlags() << rfReplaceAll ); LabeledEdit1->Text = StringReplace( LabeledEdit1->Text, 'i', 9, TReplaceFlags() << rfReplaceAll ); LabeledEdit1->Text = StringReplace( LabeledEdit1->Text, 'j', 10, TReplaceFlags() << rfReplaceAll ); LabeledEdit1->Text = StringReplace( LabeledEdit1->Text, 'k', 11, TReplaceFlags() << rfReplaceAll ); LabeledEdit1->Text = StringReplace( LabeledEdit1->Text, 'l', 12, TReplaceFlags() << rfReplaceAll ); wiadomo jest wszystko w porządku , ale gdy funkcja jest następująca LabeledEdit3->Text = StringReplace( LabeledEdit3->Text, '1', 'a', TReplaceFlags() << rfReplaceAll ); LabeledEdit3->Text = StringReplace( LabeledEdit3->Text, '2', 'b', TReplaceFlags() << rfReplaceAll ); LabeledEdit3->Text = StringReplace( LabeledEdit3->Text, '3', 'c', TReplaceFlags() << rfReplaceAll ); LabeledEdit3->Text = StringReplace( LabeledEdit3->Text, '4', 'd', TReplaceFlags() << rfReplaceAll ); LabeledEdit3->Text = StringReplace( LabeledEdit3->Text, '5', 'e', TReplaceFlags() << rfReplaceAll ); LabeledEdit3->Text = StringReplace( LabeledEdit3->Text, '6', 'f', TReplaceFlags() << rfReplaceAll ); LabeledEdit3->Text = StringReplace( LabeledEdit3->Text, '7', 'g', TReplaceFlags() << rfReplaceAll ); LabeledEdit3->Text = StringReplace( LabeledEdit3->Text, '8', 'h', TReplaceFlags() << rfReplaceAll ); LabeledEdit3->Text = StringReplace( LabeledEdit3->Text, '9', 'i', TReplaceFlags() << rfReplaceAll ); LabeledEdit3->Text = StringReplace( LabeledEdit3->Text, 10, 'j', TReplaceFlags() << rfReplaceAll ); LabeledEdit3->Text = StringReplace( LabeledEdit3->Text, 11, 'k', TReplaceFlags() << rfReplaceAll ); LabeledEdit3->Text = StringReplace( LabeledEdit3->Text, 12, 'l', TReplaceFlags() << rfReplaceAll ); i wywołam liczby 1112 będące odpowiednikami liter k i l (patrz wyżej) to program wywołuje litery aaab. I teraz nasuwa się problem , jak to oddzielić , żeby program rozumiał intencję że jak wpisze 11 to wyskoczy k , a nie aa. Jeśli macie jakieś pomysły proszę o rady , z góry dzięki, pozdrawiam! PS Myślalem o SpinEditach w sensie wyboru ale jednak nadal jest problem z rozróżnieniem czy liczba jedno czy dwucyfrowa. |