[SFML 2.1] Stała prędkość działania gry, niezależna od komputera
Ostatnio zmodyfikowano 2013-11-26 17:10
Lazarencjusz Temat założony przez niniejszego użytkownika |
[SFML 2.1] Stała prędkość działania gry, niezależna od komputera » 2013-11-26 13:36:56 Kolejny temat. Z desperacji. Z tego co zdążyłem się zorientować to SFML ma akcelerację sprzętową. Jest to problem, gdyż gra na sprzęcie z kartą grafiki działa dobrze (przy użyciu timerów czy setFrameRate) lecz bez karty graficznej czyli na zintegrowanej działa baaaardzo wolno (kilkukrotnie wolniej). Jak mam to obejść aby na wolniejszym kompie działało tak samo jak na szybszym (z kartą grafiki).
Dodam, że próbowałem różnych systemów timerów, jak i setFrameRate i nic. Spróbowałem też podpiąć timery z allegro i bez efektu. |
|
pekfos |
» 2013-11-26 13:54:30 Timery i inne służą do spowalniania gry, a nie przyspieszania. |
|
Lazarencjusz Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2013-11-26 14:04:37 OK, to ogólnie co zalecacie aby gra działała na obydwu komputerach tak samo szybko. |
|
DejaVu |
» 2013-11-26 17:07:26 W oficjalnym tutorialu SFML-a jest przykład jak uzyskać stałą prędkość gry. Generalnie chodzi o obliczanie delty czasu jaki upłynął od poprzedniego renderowania sceny. |
|
Lazarencjusz Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2013-11-26 17:10:39 Ok. Dzieki. Popatrze. Mam nadzieje ze sie uda :) |
|
« 1 » |