Allegro 5 pole widoczności
Ostatnio zmodyfikowano 2013-11-28 16:57
Nekronomik Temat założony przez niniejszego użytkownika |
Allegro 5 pole widoczności » 2013-11-28 12:42:29 Witam, wiem że można pole widoczności zrobić po przez dodanie nowych ciemnych kafli i generowaniu ich na pewnej odległości od postaci. Ale to nie zbyt ładnie wygląda dlatego wiec myślałem nad dodaniem nowej bitmapy prawie całej czarnej z wyciętym środkiem wygradientowanym ale pojawił się problem ze zmianą pola widoczności gdyż może być ono większe lub mniejsze i teraz w tym przypadku musiał bym zrobić parę set bitmap z różnymi polami widoczności. Czy ma ktoś pomysł jak to rozwiązać ? |
|
pekfos |
» 2013-11-28 14:07:45 Skaluj. |
|
Nekronomik Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2013-11-28 16:57:34 Nie bylem za bardzo przekonany do skalowania, no ale posiedziałem trochę i o dziwo ładnie wszystko działa,musiałem tylko dodać 4 prymitywy dookoła aby zasłoniły resztę terenu. Tylko jeszcze mam jeden problem, jak dodać pole widoczności innego obiektu do mojego gdy przy nim jestem już blisko bo skalowanie bitmapy już odpada. |
|
« 1 » |