[c] Jednoczesne działanie dwóch pętli
Ostatnio zmodyfikowano 2013-12-04 19:30
pekfos |
» 2013-12-03 18:35:28 "nie przytrzymany klawisz" nie znaczy "przytrzymany inny klawisz". |
|
R3V0 |
» 2013-12-03 18:39:38 int i = 0; while( true ) { system( "cls" ); cout << i << endl; if( kbhit() ) { if( getch() == 'w' ) { i++; } } else { if( i > 0 ) i--; } } to działa tak jak chcę tylko ma opóźnienie. poszukam jakiegoś wait czy coś i powinno być okey ;) a kolega niech zapozna się z funkcjami zaprzyjaźnionymi. zrobi 2 klasy i w nich 2 funkcje wywołujące pętle. później za pomocą funkcji zaprzyjaźnionej połączy te pętle i powinno być okey ;) tylko musisz się sam pobawić z tym :( jak znajde trochę czasu to postaram się to rozszyfrowac ;) |
|
marcopolo Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2013-12-03 19:29:55 Teraz to mi odpisujesz czy koledze :D ? |
|
pekfos |
» 2013-12-03 19:39:01 Chcesz robić dwie rzeczy naraz - użyj wątków. Podałeś za mało informacji, by dało się zaproponować inne rozwiązanie (o ile jest inne). |
|
R3V0 |
» 2013-12-03 19:44:59 marcopolo sam bym sobie nie odpisywał ;) tak jak pekfos napisał, nie wiem dokładnie co chcesz osiągnąć ale ja powiązałem 2 pętle funkcją zaprzyjaźnioną
ja potrzebowałem tego do oddzielnego sterowania na 2 graczy. problem był taki, że gracze ruszali się jeden po sobie.
dzięki funkcji zaprzyjaźnionej mogli poruszać się niezależnie. |
|
RazzorFlame |
» 2013-12-03 19:49:49 Podałeś za mało informacji, by dało się zaproponować inne rozwiązanie |
albo jedna pętla, tyle że ma wykonywać dwie rzeczy |
bool keys[ 255 ];
while( warunek ) { for( int i = 0; i < 255; i++ ) { if( GetAsyncKeyState( i ) ) { keys[ i ] = true; } else keys[ i ] = false; } if( keys[ 27 ] ) { cout << "Klawisz escape jest wcisniety!" << endl; } }
Virtual-Key CodesEdit: Dodajesz tylko jeszcze <windows.h> |
|
marcopolo Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2013-12-03 20:01:45 dzieki |
|
pekfos |
» 2013-12-03 20:05:42 Sprawdź w dokumentacji, czy są funkcje do sprawdzania, czy są dane do odebrania, lub czy są nieblokujące odpowiedniki tych funkcji (bo domyślam się, że te są blokujące). Jeśli nie ma, to już chyba tylko wątki. |
|
1 « 2 » 3 |