SFML 2.0 - instalacja
Ostatnio zmodyfikowano 2013-12-04 20:52
pekfos |
» 2013-12-04 16:49:23 Wyżej podana. Jeśli mimo to nie będzie działać, a zrobiłeś wszystko tak, jak jest opisane w kursie, to chyba musisz skompilować SFML. Oficjalne buildy 2.0 są pod GCC 4.7.x. Przy okazji, możesz zmienić SFMLa na nowszą wersję 2.1. |
|
Soon Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2013-12-04 17:19:30 Tylko co dalej? Sam raczej nie wymyślę kolejności trzech ostatnich libów. :P Mógłby ktoś sprawdzić kolejność u siebie? @pekfos, jeśli nic nie zadziała to ściągnę nowego SFML-a, a jeśli to nie zadziała to jeszcze przeinstaluję C::B.
Edit: If you are using the Graphics or Audio packages, you must first install the external libraries needed by each package. Graphics requires freetype. Audio requires libsndfile and openal. These libraries can be installed using the standard package manager of your system, or downloaded from their official website. If you have troubles using the default OpenAL library (which is often the case as the Linux implementation is not stable), you can replace it with the OpenAL-Soft implementation. The binaries are fully compatible, so you won't need to recompile SFML nor your programs using it.
Muszę ściągać freetype i openal? |
|
ridic14 |
» 2013-12-04 17:31:14 Mi działa bez różnicy w jakiej kolejności mam liby... z tego co pamiętam, korzystałem z sfml 1.6, 2.0 i 2.1 ale kompilowałem ze źródeł... |
|
pekfos |
» 2013-12-04 17:39:06 Tylko co dalej? Sam raczej nie wymyślę kolejności trzech ostatnich libów. |
Nie musisz wszystkich linkować. |
|
RazzorFlame |
» 2013-12-04 17:39:19 Soon, nie musisz tych lib-ów ściągać. Poza tym znalazłem: 1) sfml-audio 2) sfml-graphics 3) sfml-network 4) sfml-window 5) sfml-system |
|
Soon Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2013-12-04 17:46:08 Ok, nie działa. Spróbuję z 2.1. Tak dla pewności się tylko spytam. Ściągać wersję GCC 4.7 TDM (SJLJ) 64 bit? |
|
pekfos |
» 2013-12-04 17:48:12 Ściągać wersję GCC 4.7 TDM (SJLJ) 64 bit? |
Ściągać źródła i kompilować. |
|
RazzorFlame |
» 2013-12-04 17:49:56 Ale mówiąc "nie działa" masz na myśli to, że nie wkleiłeś tego i Ci nie działa? Nie chodzi o to żeby wkleić tylko żeby samemu ustalić te ścieżki odpowiednio dla Debug z postfiksem -s-d a dla Release z postfiksem -s (jeżeli mowa o statycznym linkowaniu. Jeszcze mam jeden pomysł ale musze sie upewnić. Zaraz napisze.
Edit: Ok upewniłem się. To już raczej na pewno powinno zadziałać (zakładając że masz dołączone lib-y w takiej kolejności jak mówiłem). Dodaj do defines w Build Options-><nazwa twojego projektu>(taka lista po lewej stronie) i w Defines dodaj "SFML_STATIC" bez cudzysłowia. |
|
1 « 2 » 3 4 |