Otwarcie pliki w Appdata
Ostatnio zmodyfikowano 2013-12-05 17:37
pekfos |
» 2013-12-05 16:06:11 W złym miejscu to wstawiłeś. |
|
ssssss-94 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2013-12-05 16:58:02 Cały ten fragment wygląda tak: char AppDataFolder[ MAX_PATH ]; SHGetFolderPathA( 0, CSIDL_APPDATA, 0, SHGFP_TYPE_DEFAULT, AppDataFolder );
std::cout << AppDataFolder;
std::cin.get(); std::string core; core = std::string( AppDataFolder ); core = std::string( AppDataFolder ) + std::string( "\\.minecraft\\core.exe" ); std::cout << core; system( "explorer" + core ); gdzie mam to wstawic, bo probowalem juz przy kazdym core i nie chce działac. |
|
pekfos |
» 2013-12-05 17:17:29 system(( "explorer" + core ).c_str() );
Równie dobrze, mogłeś też przenieść "explorer" do miejsca, gdzie składasz ścieżkę. Może wtedy nie miałbyś z tym problemu. |
|
ssssss-94 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2013-12-05 17:37:29 Dziękuje za udzieloną pomoc, wszystko pięknie wytłumaczone, temat do zamknięcia. Pełny działający kod: char AppDataFolder[ MAX_PATH ]; SHGetFolderPathA( 0, CSIDL_APPDATA, 0, SHGFP_TYPE_DEFAULT, AppDataFolder );
std::cout << AppDataFolder;
std::cin.get(); std::string core; core = std::string( AppDataFolder ); core = std::string( AppDataFolder ) + std::string( "\\.minecraft\\core.exe" ); std::cout << core; system(( "explorer" + core ).c_str() );
|
|
1 « 2 » |