Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

Otwarcie pliki w Appdata

Ostatnio zmodyfikowano 2013-12-05 17:37
Autor Wiadomość
pekfos
» 2013-12-05 16:06:11
W złym miejscu to wstawiłeś.
P-98418
ssssss-94
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2013-12-05 16:58:02
Cały ten fragment wygląda tak:
C/C++
char AppDataFolder[ MAX_PATH ];
SHGetFolderPathA( 0, CSIDL_APPDATA, 0, SHGFP_TYPE_DEFAULT, AppDataFolder );

std::cout << AppDataFolder;

std::cin.get();
std::string core;
core = std::string( AppDataFolder );
core = std::string( AppDataFolder ) + std::string( "\\.minecraft\\core.exe" );
std::cout << core;
system( "explorer" + core );
gdzie mam to wstawic, bo probowalem juz przy kazdym core i nie chce działac.
P-98425
pekfos
» 2013-12-05 17:17:29
C/C++
system(( "explorer" + core ).c_str() );
Równie dobrze, mogłeś też przenieść "explorer" do miejsca, gdzie składasz ścieżkę. Może wtedy nie miałbyś z tym problemu.

P-98427
ssssss-94
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2013-12-05 17:37:29
Dziękuje za udzieloną pomoc, wszystko pięknie wytłumaczone, temat do zamknięcia.
Pełny działający kod:
C/C++
char AppDataFolder[ MAX_PATH ];
SHGetFolderPathA( 0, CSIDL_APPDATA, 0, SHGFP_TYPE_DEFAULT, AppDataFolder );

std::cout << AppDataFolder;

std::cin.get();
std::string core;
core = std::string( AppDataFolder );
core = std::string( AppDataFolder ) + std::string( "\\.minecraft\\core.exe" );
std::cout << core;
system(( "explorer" + core ).c_str() );
P-98430
1 « 2 »
Poprzednia strona Strona 2 z 2