Sciezka dostepu
Ostatnio zmodyfikowano 2009-08-16 20:00
Diego Temat założony przez niniejszego użytkownika |
Sciezka dostepu » 2009-08-16 19:49:17 Gdy ladujemy bitmape do pamieci podajemy jakas sciezke dostepu do pliku kursor_bmp = load_bitmap( "D:\\Gierka\\Data\\Kursor.bmp", NULL ); w tym przypadku jest to takie troche sztywne poniewaz plik musi sie znajdowac na dysku w scisle okreslonym miejscu. Jak zrobic takie 'myken pyken' ze wstawiamy folder z 'Gierka' w dowolnym miejscu na dysku a program sam domysli sie ze bitmapa kursor znajduje sie w folderze data.(gra znajduje sie w folderze gierka) |
|
DejaVu |
» 2009-08-16 19:55:55 kursor_bmp = load_bitmap( "Data/Kursor.bmp", NULL ); |
|
Diego Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2009-08-16 20:00:35 ok dziala dzieki :) |
|
« 1 » |